خانه » بازی » اکشن » دانلود Pixel Gun 3D – جدید بازی اکشن تفنگداران‌پیکسلی اندروید!

دانلود Pixel Gun 3D – جدید بازی اکشن تفنگداران‌پیکسلی اندروید!

آپدیترایگان
Pixel Gun 3D - FPS Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 23.5.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب پیکسلی Pixel Gun 3D در فراروید!

Pixel Gun 3D یک بازی جذاب پیکسلی هیجان انگیز از استودیوی RiliSoft می باشد. در این بازی جذاب تعداد زیادی از زامبی ها به شهر حمله کرده اند. حال شما باید برای نجات و محافظت از شهر وارد بازی شوید. باید سریع عمل کنید و مانند یک پارکور کار حرفه ای از ساختمان ها بالا بروید و از موانع بگذرید. به سمت زامبی های تیر اندازی کنید و از جان خود محافظت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Pixel Gun 3D دارای خط داستانی است. داستان بازی به این صورت است که تعداد گسترده ای از زامبی ها به سمت شهر هجوم اورده اند. حال شما برای نابودی زامبی ها با قدرت وارد بازی شوید. شما با در اختیار داشتن سلاح هایی مختلف  باید وارد نبرد با ان ها شوید. باید ان ها را نابود کنید، وگرنه ان ها شما را نابود می کنند.شما نقشه ای در اختیار دارید که می توانید جای زامبی ها و مکان مورد نظر زامبی ها برای حمله را مطلع شوید. به این صورت شما خود را از قبل اماده می کنید و با نزدیک شدن زامبی ها به سمت ان ها تیراندازی کنید.

شما با استفاده از نقشه هایی که بازی در اختیارتان می گذارد می توانید محل و نوع حمله زامبی ها را پیش بینی کنید و خود را برای تیر اندازی به سمت آنها آماده کنید. مبارزه و نبرد با زامبی ها در مکان های مختلفی مانند خیابان ها، پیاده روها، مغازه ها،بانک ها، و … انجام می شود.از ویژگی خوب بازی امکان بازی انلاین با دوستان خود در هرکجای دنیا می باشد. سلاح های خود را به دست بگیرید و با قدرت به مبارزه بروید. در بازی شما ماموریت های مختلفی دارید که باید تلاش کنید ان ها را به خوبی بگذرانید. اگر علاقه به بازی های زامبی طور و دنیای پیکسلی دارید بازی Pixel Gun 3D را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *