خانه » بازی » اکشن » Oceans of Steel – بازی اکشن «اقیانوس های فولادی» اندروید + مود

Oceans of Steel – بازی اکشن «اقیانوس های فولادی» اندروید + مود

آپدیترایگان
Oceans of Steel
  • آپدیت
  • نسخه 1.15.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏دانلود بازی اکشن Oceans of Steel در فراروید!

Oceans of Steel یک بازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی Superplus Gamesمی باشد. این بازی تقریبا اکشن و اعتیاد اور است. شما باید در بازی کنترل یک کشتی را به دست بگیرید. این کشتی یک کشتی معمولی نیست، بلکه یک کشتی جنگی است. شما باید با دشمنان و رقیب هایتان که قصد نابودی شما را دارند مبارزه کنید و ان ها را نابود کنید. این بازی در دریا و اقیانوس ها می باشد و نبرد کشتی ها با یکدیگر است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که گفتیم هدف شما در بازی Oceans of Steel نابودی و نبرد با دشمنان است. برای اینکه بتوانید در این میدان نبرد دریایی جان سالم به در ببرید باید از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف مخصوص به خود استفاده کنید. جریان و لوکیشن بازی در دریا می باشد. مبارزه های شما در اقیانوس ها می باشد. بازی خلاقانه و جنگی است که شما را سرگرم خود می کند. معمولا این سبک از بازی ها را پسران به ان علاقه مند هستند.

شما باید کشتی خود را به بهترین شکل ممکن بسازید و ان را با بهترین تجهیزات و سلاح های قدرتمند مجهز کنید. برای ساخت کشتی باید از اول ان را با قطعات مختلف ان را بسازید و ارتقا دهید تا به یک کشتی جنگی تبدیل شود. پس کشتی خود را بسازید و به سوی دریا برای مبارزه و نبرد بروید. در بازی شما به نبردهای دریایی حماسی و ماموریت ها مختلفی می روید. باید بتوانید در این نبرد ها کشتی خود را مدیریت کنید. شما باید از بین انواع سلاح ها ، جنگ خود را پبش ببرید. همچنین امکان ارتقاء سلاح ها را هم دارید. بنابراین اگر دوست دارید وارد یک نبرد جذاب و جدید کشتی ها با یکدیگر شوید بازی Oceans of Steel را از فراروید دریافت کنید.

Oceans of Steel
بازی Oceans of Steel توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *