خانه » بازی » اکشن » Archero – بازی اکشن-نقش‌آفرینی “کماندارِقهرمان” اندروید + مود

Archero – بازی اکشن-نقش‌آفرینی “کماندارِقهرمان” اندروید + مود

آپدیترایگان
Archero
  • آپدیت
  • نسخه 5.3.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Archero در فراروید!

Archero  یک بازی ساده و جذاب مینیمالیست از استودیوی سنگاپوری Habby می باشد.در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی قرار دارید و در مکان های مختلف با دشمنان مبارزه میکنید. شما وارد یک دنیایی می شود که دیگر در ان زندگی وجود ندارد. در این بازی شما تنها کمانداری هستید که، نیرو قوی دارید که دشمنان را شکست دهید. در بازی دشمنانی شرور و ظالم وجود دارند که باید مراقب باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز وجود دارد.

بازی Archero ساده می باشد اما در عین سادگی بسیار چالش برانگیز و جذاب است. همانطور که گفتیم در بازی نقش شما کماندار قهرمان است. در نقش قهرمانانی هستید که مهارت اصلی آن ها تیراندازی با کمان است. حال شما تنها کسی هستید که نیرویی برای شکست دادن دشمنان دارید. بازی از نمای بالا است و در سبک بازی های نقش محور و استراتژیکی می باشد. کنترل کماندار خود را به دست بگیرید و یک گیم پلی شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید. با حضور دشمنان در بازی استراتژی و مهارت های مخصوص به خود را به کار بگیرید. به انها تیر بزنید و از بین ببرید.

با کشیدن انگشتتان به هر نقطه ای از صفحه، بازیکن یا قهرمان خودتان را به آن نقطه هدایت کنید. در این حالت شخصیت بازی به صورت خودکار نزدیک ترین هدف را شناسایی می کند و به آن شلیک می کند. در نقطه ای که ایستاده اید بیشتر از چند لحظه نمانید زیرا که ممکن است به سمت شما تیراندازی کنند. با از کشتن دشمنان امتیاز به دست اورید و سلاح های جدید را به دست اورید و قدرت های خود را ارتقا دهید. بنابراین اگر شما علاقه مند به بازی های اکشن و قهرمانی هستید، بازی Archero را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Archero
بازی Archero توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *