خانه » بازی » اکشن » Agar.io – بازی اکشن تلاش‌برای‌تبدیل‌شدن‌به‌بزرگترین سلول‌دنیا اندروید!

Agar.io – بازی اکشن تلاش‌برای‌تبدیل‌شدن‌به‌بزرگترین سلول‌دنیا اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Agar.io
  • آپدیت
  • نسخه 2.26.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن و جذاب Agar.io در فراروید!

Agar.io یک بازی جذاب اکشن و انلاین از استودیوی معروف بازیسازی Miniclip.com می باشد. در این بازی شما کنترل سلول ها را بع دست دارید در واقع کنترل یک سلول در اختیار شما می باشد. شما باید برای ادامه و بقا این سلول بزرگ تلاش کنید. در این بازی سلول های زیاد و متفاوتی وجود دارد. سلول بزرگ در این بازی هر سلولی که بزرگ تر است پادشاه و سلطان است. بازی رقابتی است و هر سلولی که به دیگر سلول برخورد می کند بزرگ تر می شود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.
در بازی Agar.io مانند قانون جنگل حاکم است. باید دیگر سلول ها را بخورید تا خورده نشوید. سلول بزرگتر که سلطان است ممکن است فقط دقایقی این مقام را دارا باشد و وقتی که سلولی ان را بخورد دیگر این مقام را ندارد. هر سلول در بازی دارای رنگ می باشد و شما می توانید به دلخواه خود سلول را شخصی سازی کنید و برای او اسمی بگذارید. با کارهای اولیه بازی سلول به صورت انلاین وارد بازی با دیگر سلل های دنیا به صورت انلاین می شود.
هر سلولی هم که به دیگر سلول ها برخورد کند بزرگ تر می شود. بزرگترین سلول هم سلطان سلول ها می باشد. هر سلول هرچه بزرگتر می شود،سنگین تر می شود و کند تر و یواش تر می شود. شما می توانید سلول خود را تقسیم کنید و ان را به چند بخش تبدیل کنید و بعد ان ها را جمع کنید. خطر در این صورت کمتر است. در بازی تعدادی ویروس وجود دارد که در سطح نقشه اند که در صورت برخورد سلول شما به آنها، سلول بزرگ شما به چندین سلول کوچک خرد می شود. بنابراین شما در معرض خطر خورده شدن قرار میگیرید. اگر شما این دسته از بازی ها را دوست دارید و دوست دارید در دنیایی از سلول ها بازی کنید، بازی Agar.io را از فراروید دریافت کنید.
Agar.io
بازی Agar.io توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *