خانه » بازی » اکشن » دانلود Hills of Steel – بازی اکشن «تپه‌های فولادین» اندروید + مود

دانلود Hills of Steel – بازی اکشن «تپه‌های فولادین» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hills of Steel
  • آپدیت
  • نسخه 5.9.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Hills of Steel در فراروید!

Hills of Steel یک بازی تانکی اکشن هیجان انگیز، از استودیوی Round Zero می باشد. در این بازی شما باید تانک خود را بردارید و بر روی تپه ها بروید و با دشمنان روبه رو شوید. با دشمنان مبارزه کنید و ان ها را شکست دهید. شما می‌توانید تانک مورد نظر خود را انتخاب کنید و با تعداد بسیاری از دشمنان وارد نبرد و مبارزه شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
همانطور که گفتیم یک بازی تانکی هیجان انگیز می باشد. با تانک خود بر روی تپه ها رانندگی کنید و با دشمنانتان مقابله کنید. با سلاح های خود و تانک به ان ها شلیک کنید. شما سلاح های مختلفی را دارید و با ان ها باید به سمت دشمنان حمله کنید. با این کار شما امتیاز به دست می اورید. با امتیاز های به دست اورده تانک ها را سریع را آنلاک کنید و در مبارزه با هلی کوپترها پیروز شوید. گرافیک بازی بسیار عالی و دو بعدی می باشد.
بازی Hills of Steel بسیار جذاب و با کیفیت می باشد. با تانک تان های قدرتمند از تپه ها بالا بروید و حساب دشمنان تان را با گلوله های فولادین برسید. گیم‌پلی این بازی براساس واقعیت است و شما می‌توانید از لحظه لحظه آن لذت ببرید و یک بازی جذاب را تجربه کنید. اگر عاشق بازی با تانک و ماشین های قدرتمند هستید،این بازی مخصوص شما است. شما می توانید این بازی جذاب اکشن را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
از ویژگی های بازی Hills of Steel عبارت است: آنلاک کردن تانک های سریع و مجهز تر، ارتقا دادن تانک های خود، وجود انواع تانک های متفاوت در بازی،جنگ با دشمنان در زمستان. مبارزه با حمله هلی کوپترها. وجود انواع سلاح ها و زره های سنگین.گیم پلی اکشن، اعتیاد آور و مبتنی بر فیزیک می باشد.
Hills of Steel
بازی Hills of Steel توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *