خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » Clubhouse – دانلود اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی کلاب هاوس!

Clubhouse – دانلود اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی کلاب هاوس!

آپدیتآنلاینرایگان
Clubhouse
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

ClubhouseClubhouseClubhouseClubhouse

دانلود برنامه شبکه اجتماعی Clubhouse در فراروید!

Clubhouse یک برنامه با فضای عالی برای مکالمه های صوتی از استودیوی Gram Games Limited می باشد. شما در این برنامه می توانید با دوستان خود در هرکجای دنیا ارتباط صوتی برقرار کنید. هم به صورت انفرادی و هم گروهی می توانید با یکدیگر تماس صوتی بگیرید و یا به عنوان شنونده وارد تماس شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

کلاب هاوس دارای تعداد زیادی از کلوپ ها و اتاق های مجازی با مکالمه در موضوعات مختلف است. مثالا موضوع های مختلفی مانند گفتگو، موسیقی، شبکه، دوست یابی، اجراها و بحث های سیاسی و… است.شما میتوانید گروه های را ایجاد کنید و با یکدیگر به صورت گروهی و با صدا گفتگو کنید مدیر گروه تماس می تواند فقط افراد خاصی را برای گفتگو انتخاب کند و بقیه افراد فقط بحث و گفتگوی آنها را میتوانند بشنوند. از دلایل معروف شدن ناگهانی کلاب هوس می توان به حضور فردی تاثیر گذار مانند ایلان ماسک،مارک زاکربرگ، و… می باشد. به همین دلیل طرفداران زیادی به کلاب هوس اضافه شدند.

از ویژگی های برنامه Clubhouse عبارت است از: عضویت در اتاق‌های گفتگو مختلف با موضوع دلخواه تان. چت صوتی با افراد مختلفی از سرتاسر جهان به صورت انفرادی و گروهی . شما می توانید در اتاق‌های گفتگو افراد سرشناس شرکت کنید و در بحث و تبادل نظر با آن‌ها مشارکت کنید. آگاهی از زمان شروع روم‌های مختلف روی تقویم. درخواست از مدیران روم‌ها برای صحبت و اظهار نظر در بحث‌های دلخواه خود و هم مشارکتی. عضویت در کلاب‌های مختلف مانند افرادی با علایق مشترک که به روم‌های مشترکی علاقه دارند. همچنین شما قابلیت ساخت روم جدید و مدیریت یک روم را دارید. بنابراین اگر دوست دارید که با افراد متفاوتی در هرکجای دنیا درباره موضوع های مختلف صحبت کنید و تبادل نظر کنید و… برنامه Clubhouse را از فراروید دریافت کنید.

Clubhouse
برنامه Clubhouse توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *