خانه » بازی » اکشن » دانلود Sling Drift – بازی آرکیدی سرگرم کننده دریفت «ردِ تایر» اندروید + مود

دانلود Sling Drift – بازی آرکیدی سرگرم کننده دریفت «ردِ تایر» اندروید + مود

آپدیترایگان
Sling Drift
  • آپدیت
  • نسخه 3.6
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ارکید Sling Drift در فراروید!

Sling Drift یک بازی جذاب اما در عین حال ساده از استودیوی بازیسازی tastypill می باشد. این بازی یک بازی بی پایان است. بازی بسیار ساده و اسان است و شما به راحتی می توانید ماشین خود را کنترل کنید. پیچ ها را با دریف بگذرانید و مهارت خود را در ماشین سواری نشان دهید. رکورد خود را در بازی ثبت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.
شما باید با ماشین خود در مسیرهای متنوع مسابقه ای با رقبای خود به رقابت بپردازید و دریفت انجام دهید و امتیاز به دست اورید. با امتیازاتی که کسب می کنید به سطوح بالاتر بروید. به دقت جاده ها را ببینید و با احتیاط حرکت کنید. جهت های جاده ممکن است غیر منتظره باشد. هر پیچ دارای نقطه ای است که شما نیاز دارید تا از طناب استفاده کنید. باید از انگشت خود در زمان مناسب استفاده کنید تا اتومبیل شما بتواند راه را ادامه دهد. گیم پلی بازی از اصل ساده بودن پیروی می  کند. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار عالی است و نمی توان از ان چشم پوشی کرد. سازندگان بازی ساده ترین عناصر را با دقت و کیفیت بالا طراحی کرده اند.
همانطور که گفتیم این بازی بی پایان است و تا وقتی که شما بازی را نبازید این بازی ادامه دارد. این بازی زاویه تاپ داون یعنی دید از بالا دارد و بی پایان است. وظیفه شما در بازی این است که، در پیست مسابقه حضور پیدا کنید و از پیچ و خم ها عبور کنید. حرکت ماشین به صورت اتوماتیک می باشد و حرکت می کند اما وقتی که به پیچ ها می رسید، باید ماشین را کنترل و هدایت کنید. سعی کنید قلق بازی را یاد بگیرید.اگر از علاقه مندان به بازیهای آرکید و کم حجم هستید، ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی Sling Drift را از فراروید دریافت کنید.
Sling Drift
بازی Sling Drift توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *