خانه » بازی » اکشن » Helicopter Escape 3D – بازی اکشن “نجات با هلیکوپتر” اندروید + مود

Helicopter Escape 3D – بازی اکشن “نجات با هلیکوپتر” اندروید + مود

آپدیترایگان
Helicopter Escape 3D
  • آپدیت
  • نسخه 1.16.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Helicopter Escape 3D در فراروید!

Helicopter Escape 3D یک بازی اکشن بسیار جذاب از استودیوی خوش نام و مطرح SayGames می باشد. این بازی سوم شخص است و شما در نقش یک سوم شخص هستید. وظیفه شما در بازی این است که، مردم و افرادی که در گیر زامبی های خون خوار شده اند را نجات دهید. شما باید بسیار قوی و با برنامه عمل کنید. تمام مهارت و قوا خود را جذب کنید تا قهرمان مردم شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از5.0 امتیاز می باشد.
همانطور که گفتیم شما در بازی Helicopter Escape 3D در نقش یک ناجی هستید و وظیفه دارید که مردم را نجات دهید. حال برای انجام این کار باید بهترین سلاح های خود را آماده کنید. بهترین سلاح و تجهیزات را انتخاب کنید و وارد نبرد با زامبی های خون خوار شوید و ان ها را از بین ببرید. شما می توانید برای نجات جان افراد از مواد منفجره و سایر اشیاء درون بازی برای از نابودی دشمنان استفاده کنید. در برابر این موجودات بی رحم بسیار محتاط عمل کنید و مراقب باشید. در واقع شما مانند یک مامور مخفی می مانید که یک ماموریت ویژه و سختی را دارید. سطح بازی به مرور زمان هرچه بالاتر می روید سخت‌تر می شود و مراحل چالشی و بسیار سرگرم‌کننده می شود.
از ویژگی های بازی Helicopter Escape 3D عبارت است از: بازی دارای سطوح فراوان و کنترل بسیار ساده است. موسیقی متن تنش‌ زا هیجان بازی را دو چندان کرده است. شما می توانید اسلحه و هلیکوپتر خود را ارتقا دهید. گیم پلی بازی بسیار متنوع و هیجان انگیز است. بنابراین اگر این دسته از بازی ها را دوست دارید و به دنبال این سبک از بازی های اکشن هستید! ما به شما بازی را پیشنهاد می کنیم. می توانید به راحتی بازی را از فراروید دریافت کنید.
Helicopter Escape 3D
بازی Helicopter Escape 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *