خانه » بازی » اکشن » Zombie Hunter D-Day – دانلود بازی شکارچی زامبی : روز دی + مود

Zombie Hunter D-Day – دانلود بازی شکارچی زامبی : روز دی + مود

آپدیترایگان
Zombie Hunter D-Day : 10Mil +
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.903
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Zombie Hunter D-Day در فراروید!

Zombie Hunter D-Day یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های زامبی و بقا از می باشد. همانطور که می دانید و یا اگر این سبک از بازی ها را داشته اید می فهمید که بازی های زامبی، در یک سبک و یک داستان هستند. حال دراین بازی باز هم به همان منوال می باشد. در یک اخرالزمان همه ازفراد توسط یک ویروس مرگبار تبدیل به زامبی های خونخوار و وحشی شده اند. شما و چند نفر دیگر تنها باز مانده های این شهر هستید. باید برای بقا خود تلاش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.
خط داستانی بازی Zombie Hunter D-Day به همین منوال که گفتیم می باشد. شما باید به همراه سایر بازماندگان در برابر این زامبی های وحشی ایستادگی کنید و ان ها را از بین ببرید. سعی کنید با دیگر بازماندگان ارتباط برقرار کنید و مکانی را برای زندگی خود برپا کنید. پناهگاهی برای خود بسازید و سعی کنید از خودتان در برابر این موجودات محافظت کنید. شما برای بقا و زندگی نیازمند اب،غذا و…. یک سری از نیاز های اولیه هستید. تلاش کنید ان ها را بیابید و برای زنده ماندن تلاش کنید. با سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید در مقابل زامبی ها بایستید و ان ها را نابود کنید. به سمت زامبی ها تیراندازی کنید. ممکن است در مراحل بازی با رئیس غول پیکر زامبی ها روبه رو شوید باید ان را نابود کنید. تلاش کنید تا سلاح ها و وسایل خود را ارتقا دهید، زیرا راحت تر می توانید زامبی ها را نابود کنید.
بنابراین اگر بازی های زامبی طور و تلاش برای بقا را دوست دارید ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی Zombie Hunter D-Day را از فراروید دریافت کنید.
Zombie Hunter D-Day : 10Mil +
بازی Zombie Hunter D-Day : 10Mil + توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *