خانه » بازی » اکشن » Kick the Buddy: Second Kick 1.14.1457 – بازی آرکید کتک‌کاری عروسک + مود

Kick the Buddy: Second Kick 1.14.1457 – بازی آرکید کتک‌کاری عروسک + مود

آپدیترایگان
Kick The Buddy: Second Kick
  • آپدیت
  • نسخه 1.14.11
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Kick The Buddy: Second KickKick The Buddy: Second KickKick The Buddy: Second KickKick The Buddy: Second Kick
‏‏

هم اکنون دانلود بازی ارکید Kick the Buddy: Second Kick 1.14.1457 در فراروید!

موضوع بازی:

Kick the Buddy: Second Kick 1.14.1457 یک بازی بسیار جذاب و مفید برای کاهش استرس و تنش از استودیوی قبرسی Playgendary Limited می باشد. شما هرگاه احساس کردید که نیاز به تخلیه انرژی خود ناشی از خشم،استرس و… دارید این بازی دردسترس شما می باشد. در این بازی عروسکی وجود دارد که شما به هر روشی بخواهید می توانید عروسک را کتک بزنید و ان را شکنجه دهید و خود را تخلیه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

ممکن است در بعضی از روزها افراد دچار استرس، خشم و…شوند. به همین دلیل همه به دنبال خالی کردن خشم و استرس خود هستند تا به ارامش دست پیدا کنند. جال اگر یک روز سختی را داشته اید و دچار عصبانیت شده اید با ورود به بازی Kick the Buddy: Second Kick 1.14.1457 می توانید به راحتی خشم خود را خالی کنید. بازی خط داستانی و موضوعی خاصی ندارد. یک بازی ساده برای کتک کاری است. در بازی یک عروسکی وجود دارد که شما می توانید با ابزار های مختلف عروسک را بزنید و ان را زجر دهید و به بدترین شکل ممکن خشم خود را سر این عروسک خالی کنید. هر وقت احساس بدی پیدا کردید و نیاز به تخلیه داشته باشید می توانید این بازی را پلی کنید و عروسک را کتک بزنید. بازی برای کاهش تنش،استرس،خشم و… بسیار مفید است و تاثیر مثبتی را دارد. پس هرچه سریع تر این بازی را نصب کنید.

جمع بندی:

بنابراین اگر به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید و یا حتی اگر شما در معرض استرس و خشم هستید این بازی بسیار برایتان مفید عمل می کند. شما می توانید بازی کتک کاری عروسک را از فراروید دریافت کنید.
Kick The Buddy: Second Kick
بازی Kick The Buddy: Second Kick توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *