خانه » برنامه » آموزش » دانلود برنامه Miga Town: My World مود اندروید

دانلود برنامه Miga Town: My World مود اندروید

آپدیترایگان
Miga Town: My World
  • آپدیت
  • نسخه 1.55
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Miga Town: My World درفراروید!

موضوع بازی:

Miga Town: My World یک بازی بسیار جذاب شبیه ساز از استودیو بازی سازی ایندی XiHe Digital (GuangZhou) Technology Co., Ltd می باشد. شما در این بازی می توانید دنیای خود را بسازید. دنیای خود را با سلیقه و داستان خود بسازید ان را به گونه ای که دوست دارید بچینید. هرکاری را که دوست دارید بدون محدودیت انجام دهید. شما می توانید با هر کاراکتری که می خواهید در شهر میگا بگردید و هر کاری که دوست دارید را ازادانه انجام بدهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Miga Town: My World داستان خود را بسازید و بهترین ها را خلق کنید. این بازی یک دنیای وسیعی است شما می توانید با هر کاراکتری که می خواهید در شهر میگا بگردید و هر کاری که دوست دارید را انجام بدهید گنج های پنهان را کشف کنید. در بازی ایتم های متفاوتی وجود دارد که می توانید کاراکتر خود را تغییر دهید. ایتم هایی مانند لوازم ارایشی، لباس های زیبا، و… برای کاراکتر شما موجود است.

شما در Miga Town: My World دنیایی که خود ساخته اید، کارهای عادی مانند پخت و بز، مرتب کردن و…. را انجام می دهید. هیچ قانون و محدودیت و  امتیازی در بازی وجود ندارد. وقتی فضای جدید دنیای خود را تمیز می کنید و می سازید، می توانید چیزهای گران بهای خود را در آن نگه داری کنید. این بازی اعتیاد اور است و ممکن است ساعت ها شما را به خود درگیر کند.

جمع بندی:

بازی تقریبا در سبک بازی های مایکرافت است. اگر به ساخت و ساز و خلق دنیای جدید علاقه مند هستید! بازی شهر میگا: دنیای من را از فراروید دریافت کنید و دنیای خود را بسازید لذت ببرید.

 

 

Miga Town: My World
برنامه Miga Town: My World توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *