خانه » برنامه » آموزش » Beelinguapp: Learn Language – اپلییکشن یادگیری‌زبان با کتاب‌‌‌صوتی!

Beelinguapp: Learn Language – اپلییکشن یادگیری‌زبان با کتاب‌‌‌صوتی!

آپدیترایگان
Beelinguapp Language Audiobook
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Beelinguapp Language AudiobookBeelinguapp Language AudiobookBeelinguapp Language AudiobookBeelinguapp Language Audiobook

دانلود برنامه Beelinguapp Language Audiobook برای اندروید

Beelinguapp Language Audiobook  _ اپلیکیشن یادگیری زبان با کتاب ها صوتی مخصوص! عنوان یک برنامه کاربردی بسیار عالی در رابطه با یادگیری زبان های مختلف می باشد. در این برنامه شما با رمان ها و داستان های مختلف با صدای صوتی زبان های مختلف را می آموزید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

اگر می خواهید یک زبان جدید بیاموزید، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا شما بتوانید داستان ها را با زبان های مختلف در کنار هم بخوانید و گوش دهید. متن را بخوانید و صدا را به زبانی که می آموزید بشنوید. با این برنامه جالب و رایگان یادگیری زبان های مختلف را به سرعت بیاموزید. شما با این برنامه می توانید به صدای تلفظ متن به هر زبانی که خواستید گوش کنید، حتی وقتی که گوشی شما در حال کار نباشد. صدای خواننده را لب خوانی کنید تا به طور کامل متوجه تلفظ صحیح متن بشوید. همچنین شما می توانید در تست هایی میزان فهم خود را در هنگام گوش دادن به زبان های دیگر را بررسی کنید. یکی دیگر از برنامه های یادگیری زبان HelloTalk – Learn Languages که بسیار عالی و جامع است.

انواع مختلفی از متن ها در زبانی که در حال یادگیری هستید بخوانید، به شما این امکان را می دهد که متن مشابه را دقیقا به زبان خود بخوانید تا با مراجعه به آن بهتر معنی را درک کنید. با این برنامه شما می توانید 13 زبان زنده دنیا را بیاموزید. با داستان ها و رمان های مختلف در برنامه شما می توانید بهتر زبان را بیاموزید. این اپلیکیشن با دستگاه های اندرویدی کاملا سازگار است و به راحتی نصب می شود. پس فرصت را از دست ندهید و با نصب این اپلیکیشن از فراروید زبان را به راحتی بیاموزید.
Beelinguapp Language Audiobook
برنامه Beelinguapp Language Audiobook توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *