خانه » برنامه » آموزش » Programming Hero Full – اپلیکیشن یادگیری دقیق+کامل برنامه‌نویسی

Programming Hero Full – اپلیکیشن یادگیری دقیق+کامل برنامه‌نویسی

آپدیتآنلاینرایگان
Programming Hero: Coding Fun
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.72
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه Programming Hero: Coding Fun برای اندروید!

Programming Hero: Coding Fun قهرمان برنامه نویسی : کد زنی برای تفریح! عنوان یک برنامه بسیار عالی و کاربردی در رابطه با برنامه نویسی توسط Programming, Coding, and Coding Games است. این برنامه به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید برنامه نویسی را یاد بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

احتمالاً در رسانه‌های مختلف یا مجامع نام برنامه‌ نویسی به گوش شما خورده است. زمانی که اسم برنامه نویسی به زبان می‌آید تصورات جالبی در ذهن مخاطبین شکل می‌گیرد! ممکن است عده‌ای به یاد فیلم‌های سینمایی بیفتند و هک سیستم‌های بانکی و موشکی و کارهای غیرمجاز… را به خاطر بیاورند! اما برنامه‌نویسی یک روش حل مسئله به کمک کامپیوتر است.

برنامه‌نویس شخصی است که سعی می‌کند برای مسئله‌ها بهترین پاسخ‌ها را پیدا کند و آنها را به کمک زبان‌های برنامه‌نویسی به کامپیوتر منتقل کند. بدین صورت کامپیوتر اطلاعات دریافتی را پردازش می‌کند و خروجی کار را نمایش می دهد. حال در دنیای امروزه برنامه رویسی بسیار رواج پیدا کرده و از شغل های پردامد به حساب می اید. شما برای اینکه به یک برنامه نویس شوید،باید دوره ها و اموزش هایی را بگذرانید. معمولا دوره ها هزینه بر و وقت گیر است.حال ما به شما یک اپلیکیشن کاربردی در این زمینه به شما معرفی می کنیم که می توانید بدون هیچ هزینه ای برنامه نویسی را فرار بگیرید.

اپلیکیشن Programming Hero: Coding Fun از ابتدا و پایه برنامه نویسی را به زبان ساده به شما اموزش می دهد. شما به راحتی می توانید در خانه برنامه نویسی را یاد بگیرید. این برنامه بسیار جامع می باشد. از ویژگی های کلیدی و مثبت ان عبارت است از،اموزش سریع و راحت ان با مثال های متنوع،اموزش پایه از مفاهیم تا عملی برنامه نویسی،وجود بیش از 50 مسئله با حل و توضیحات ان و… که همه و همه دست به دست هم داده اند که شما راحت برنامه نویسی را فرا بگیرید. نسخه پرمیوم این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Programming Hero: Coding Fun
برنامه Programming Hero: Coding Fun توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *