خانه » برنامه » آموزش » Mimo: Learn coding Premium – میمو : یادگیری آسان برنامه نویسی!

Mimo: Learn coding Premium – میمو : یادگیری آسان برنامه نویسی!

آپدیترایگان
Learn Coding/Programming: Mimo
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه، برنامه نویسی Mimo: Learn coding Premium  در فراروید!

Mimo: Learn coding Premium یک نرم افزار اموزشی بسیار جذاب از Mimohello GmbH می باشد. در این برنامه به شما اموزش برنامه نویسی از ابتدا اموزش داده می شود. شما کدنویسی فوق العاده را فرا می گیرید و می توانید پروژه ها را انجام دهید و یا برنامه بسازید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.
امروزه همه افراد به دنبال شغل های پر درامد هستند. با پیشرفت دنیا به سوی تکنولوژی و دنیای کامیپوترها درامد هم از این طریق بیشتر است. طراحی سایت، برنامه نویسی، برنامه سازی شغل های پر در امدی هستند که شما می توانید در خانه از ان کسب در امد کنید. حال در برنامه Mimo: Learn coding Premium به شما به صورت رایگان برنامه نویسی اموزش می دهد. دیگر نیازی نیست که شما هزینه های زیادی را بابت یادگیری پرداخت کنید. به راحتی با استفاده از این برنامه می توانید اموزش ببنید و هزینه ای نکنید.
 شما می توانید فقط در پنچ دقیقه در روز برنامه نویسی را یاد بگیرید و وب‌سایت و برنامه مخصوص خود را بسازید  و  پول در بیاورید.تمامی آموزش ها از پایه شروع می شود تا مبتدی ترین افراد هم بتوانند یاد بگیرند و استفاده کنند. شما زبان های برنامه نویسی مانند پایتون ، جاوا اسکریپت ، جاوا ، HTML ، CSS ، سوئیفت ، کوتلین C ++ ، SQL ، PHP و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت. دوره ها و درس های برنامه نویسی ما برای همه مناسب است. حتی بدون دانش و تجربه قبلی در زمینه کدنویسی می توانید یادبگیرید. با Mimo یادگیری کدنویسی و پرداختن به علوم کامپیوتر را سرگرم کننده و آسان و ممکن می کند.بنابراین اگر به دنبال  یک برنامه برای یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت هستید، برنامه را از فراروید دریافت کنید.
Learn Coding/Programming: Mimo
برنامه Learn Coding/Programming: Mimo توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *