خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Standoff 2 مود اندروید

دانلود بازی Standoff 2 مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Standoff 2
  • آپدیت
  • نسخه 0.24.3
  • اندروید 6..0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Standoff 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Standoff 2 یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Axlebolt  می باشد. این بازی جذاب شوتر اول شخص می باشد که در سبک بازی های رقابتی و تفنگی است. در این بازی شما باید تمام مهارت خود را بگیرید و بت سلاح های خود وارد میدان شوید. در واقع یک ولتی‌پلیر رقابتی است که شما در آن در گروه‌های ۲ نفره باید ماموریت‌های مختلفی انجام دهید. امتیازات مختلف را به دست آورید. کار گروهی در این بازی مهمترین اولویت شماست و باید با دیگر بازیکن‌ها همکاری داشته باشید تا بتوانید رقیب را شکست دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه….

انواع متفاوتی از مدل های سلاح از همان ابتدا در دسترس هستند. در بازی Standoff 2 شما باید از بین سلاح های مختلفی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید و به سمت دشمنان تیراندازی کنید. تروریست ها و نیروهای ویژه امنیتی پلیس در حال رفتن به نبرد هستند. بنابراین شما باید از بین نقشه های مختلف و چند حالت مسابقه چند نفره ای که وجود دارد یکی را انتخاب کنید و وارد بازی و نبرد با رقیبان شوید.
در بازی Standoff 2 قابلیت های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید در بازی با دوستانتان چت کنید و یا به صورت صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. بازی دارای حالت های جدیدی و مختلفی مانند مسابقه مرگ، عملیات خنثی سازی بمب، نبرد تسلیحاتی، فتح پرچم و سرقت است. وجود چاقو، نارنجک و سلاح ها و نقشه های بیشتر جدید بازی را جذاب تر کرده است. شما در بازی امکان ‏سفارشی سازی ظاهر کاراکترها و تبادل آیتم هایتان با کاربران دیگر را دارید.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی تفنگی شوتر اول شخص هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. می توانید بازی بن بست 2 را از فراروید دریافت کنید.
نکته مهم:
1- توجه این بازی با IP ایران در دسترس نیست و برای اجرای آن به فیلترشکن نیاز دارید.
2- بازی Standoff 2 اینترنتی و انلاین است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *