خانه » برنامه » آموزش » دانلود برنامه HelloTalk – Learn Languages مود اندروید

دانلود برنامه HelloTalk – Learn Languages مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
HelloTalk - Learn Languages
  • آپدیت
  • نسخه 5.2.29
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

HelloTalk - Learn LanguagesHelloTalk - Learn LanguagesHelloTalk - Learn LanguagesHelloTalk - Learn Languages

هم اکنون دانلود برنامه HelloTalk – Learn Languages در فراروید!

اپلیکیشن چت و یادگیری زبان های خارجی مختلف

موضوع برنامه:

HelloTalk – Learn Languages یک برنامه عالی و پرکاربرد برای زبان های گوناگون از HelloTalk Learn Languages App در گوگل پلی منتشر شد. ایا دوست دارید زبان های مختلفی کشور ها را بیاموزید؟ اگر پاسختان بله است پس این اپلیکیشن برای خود شما است. در این برنامه شما هر زبانی را که بخواهید می توانید به راحتی یاد بگیرید. بیش از یک میلیار نفر در این اپ هستند که درحال یادگیری زبان  های متفاوتی اند. افراد متفاوتی که زبان مادری ان کشور را دارند هستند مانند یک معلم می توانند در یادگیری به شما کمک بسیاری کنند. امتیاز به دست اورده برنامه در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

شما با ورود به برنامه HelloTalk – Learn Languages در ابتدا باید برای ورود یک حساب کاربری بسازید. سپس شما زبانی را که بلد هستید یعنی زبان مادری کشور شما، را وارد، بعد زبانی را که می خواهید بیاموزید را وارد می کنید. حال شما می توانید افراد مختلفی را که زبان مورد نظرتان را بلد هستند را جستجو کنید و با ان ها ارتباط برقرار کنید. در واقع افرادی که زبان مادری‌شان زبان مورد نظر شماست، می‌توانند به عنوان یک معلم به شما زبان خودشان را یاد دهند.

ارتباط با این افراد کمک زیادی برای یادگیری شما می کند. می توانید به راحتی زبان مورد علاقه خود را بیاموزید و سوالات و ابهام هاب خود را برطرف کنید. با برنامه HelloTalk – Learn Languages دیگر نیازی به رفتن به کلاس های زبان نیست. با این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. شما می توانید کلمات جدید، اصلاحات، قواعدها و… زبان دلخواه خود را بیاموزید. یکی از نکات مثبت برنامه این است که، در عین حال که فرد مقابل زبان مادری اش را به شما یاد میدهد، شما نیز میتوانید به او در یاد گرفتن زبان مادری تان کمک کنید. مثلا شخصی چینی در حال یادگیری زبان فارسی است، شما می توانید زبان خود را به او اموزش دهید.

جمع بندی:

بنابراین هدف این برنامه کاملا مشخص است! یادگیری زبان به طور کاملا رایگان و راحت درخانه. اگر شماهم به دنبال یادگیری زبان های مختلف هستید! هرچه سریع تر برنامه چت و یادگیری زبان ها خارجی را از فراروید دریافت کنید و با افراد مختلف ارتباط بگیرید.

 

HelloTalk - Learn Languages
برنامه HelloTalk - Learn Languages توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *