خانه » برنامه » ویدیو پلیر » KineMaster Video Editor 7.0.0 – دانلود کاین‌مستر – ویرایشگر حرفه ای ویدئو!

KineMaster Video Editor 7.0.0 – دانلود کاین‌مستر – ویرایشگر حرفه ای ویدئو!

آپدیتآنلاینرایگان
KineMaster-Video Editor&Maker
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود برنامه KineMaster Video Editor در فراروید!

موضوع برنامه:

KineMaster Video Editor یک ویرایشگر حرفه ای برای ادیت ویدئو می باشد. این اپلیکیشن از NexStreaming شرکت کره جنوبی می باشد. یک ویرایشگر عالی است که قابلیت های زیادی را برای ادیت ویدئو در خود جای داده است. شما برای اینکه یک ویدئو خوب و بی عیب و نقصی را داشته باشید، باید ان را وارد یک ویرایشگر کنید. در ویرایشگر شما ابزار مختلف را در اختیار دارید تا بتوانید تغییرات را ایجاد کنید. تغییرات مانند افکت، صداگذاری،تایم لپس و… می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 می باشد.

در ادامه…

امروزه در سرار دنیا همه افراد به سوی دنیای مجازی هستند. همه افراد به دنبال برنامه ای برای ادیت یا همان ویرایش عکس ها و ویدئو های خود هستند تا بتوانند یک ویدئو خوب را در بین کاربران به اشتراک بگذارند. یکی از اپلیکیشن های ویرایش ویدئو که می تواند به شما کمک کند،ineMaster Video Editor می باشد. این برنامه قابلیت های متفاوتی را که ذکر خواهیم کرد را در خود دارد که ویدئو شما را حرفه کند. شما می توانید ویدئو خود را با ویرایش مشکلات ان را رفع کنید و با خیال را حت در فضاهایی مانند اینستاگرام، یوتوب و… به اشراک بگذارید.

قابلیت های برنامه KineMaster Video Editor عبارت است : اضافه کردن صدا و یا موزیک برای پس زمینه ویدئو خود برای زیبا تر شدن ویدئو و حذف صداهای اضافه. وجود ابزار های مختلف مانند ابزار برش و کات ویدئو که این امکان زا به شما می دهد هر جایی از ویدئو خود را دوس ندارید را کات کنید. اضافه کردن عکس یا ویدئو. یکی از قابلیت بسیار کاربردی در ویرایش ویدئو تایم لپس است که شما می توانید فیلم خود را اهسته و یا سرعتی کنید. نوشتن متن و نوشته بر روی ویدئو خود با انواع فونت های مختلف. ذخیره ویدئو با کیفیت های 4K 2160p در 30FPS.

جمع بندی:

در نتیجه اگر به دنبال برنامه برای ویراش ویدئو های خود هستید! این اپلیکیشن گزینه خوبی می تواند برایتان باشد. شما می توانید برنامه کاین مستر را از فراروید دریافت کنید.

 

نکته مهم و ضوری که باید بدانید!

1– بخش فروشگاه کین مستر برای فعال بودن به فیلت-رشکن نیاز دارد.

 

KineMaster-Video Editor&Maker
برنامه KineMaster-Video Editor&Maker توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *