خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Glory Ages – Samurais مود اندروید

دانلود بازی Glory Ages – Samurais مود اندروید

آپدیترایگان
Glory Ages - Samurais
  • آپدیت
  • نسخه 1.04
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Glory Ages - SamuraisGlory Ages - SamuraisGlory Ages - SamuraisGlory Ages - Samurais

هم اکنون دانلود بازی اکشن Glory Ages – Samurais در فراروید!

موضوع بازی:

Glory Ages – Samurais یک بازی اکشن و خوش ساخت از می باشد. در این بازی را ‏سامورایی ها شما را به مدیوال ژاپن میبرند. سامورایی ها همان جنگجویان نظامی ژاپن قبل از صنعتی هستند. بازی شما را به دوران تاریخ جولان در کشور ژاپن میبرد. شما به منطقه های متنوعی از ژاپن در عصر سامورایی ها برای فنون و مهارت های رزمی و جنگی می روید. در طول بازی با مبارزه با مخالفان بسیار زیادی می پردازید و از موانع عبور میکنید. باید مهارت ها را به خوبی یادبگیرید تا با مخالفان بجنگید و ان ها را نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

سامورایی‌ها سوارکاران بسیار ماهری بودند که در استفاده از شمشیر، نیزه و تیر و کمان نیز توانایی بسیار بالایی داشتند. همچنین ان ها افرادی از خانواده‌های اشراف ژاپن بودند که برای استخدام در ارتش‌های خصوصی، به اربابان محلی خدمت می کردند. ‏ده مکان مختلف در Glory Ages – Samurais تحت شرایط آب و هوایی مختلف از شهرهای زمستانی گرفته تا باتلاق های بارانی وجود دارد که باعث جذابیت بازی شده است.

‏شما می توانید سطح تجربه نبرد خود را بهبود و تجهیزات شخصیت خود را ارتقا دهید. در بازی Glory Ages – Samurais تعداد بسیار زیادی از کاراکترها با خصوصیات منحصر به هریک را نشان می دهد. هریک از کاراکترها، قسمتی از ماجرای بازی را روایت می‌کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از فنون و مهارت‌های عصر سامورایی که فرا گرفتید، کاراکتر خود را آموزش دهید و در ماموریت‌های مختلف از آن ها استفاده کنید.

جمع بندی:

بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که شما را به دوران سامورایی ها می برد. کاراکتر و شخصیت های بازی را انتخاب کنید و تجهیزات خود را ارتقا دهید و وارد نبرد با مخالفان خود شوید. شما می توانید بازی دوران افتخار – سامورایی ها را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Glory Ages - Samurais
بازی Glory Ages - Samurais توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *