خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Stickman Legends: Shadow Fight مود اندروید

دانلود بازی Stickman Legends: Shadow Fight مود اندروید

آپدیترایگان
Stickman Legends: Shadow Fight
  • آپدیت
  • نسخه 4.1.5
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Stickman Legends در فراروید!

موضوع بازی:

Stickman Legends یک بازی جذاب و سرگرم کننده اکشن از استودیوی Zitga Corp برای اندروید است. در این بازی، شما ماجراجویی تازه‌ای را در دنیایی کاملا جدید آغاز می‌کنید. دنیایی که شما در آن موظف هستید با نهایت توان، در برابر انواع زامبی‌ها و هیولاها ایستادگی کنید. شما در نقش قهرمان بازی را پیش می برید و باید برای نجات جهان تلاش کنید. انواع سلاح های قدرتمند و توانمندی های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید با توان بیشتر به نبرد با شیطان بروید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Stickman Legends شیطان بازگشته است و تاریکی تمام دنیا را در بر دارد است و ارتش او همه چیز را نابود کرده است. اکنون شمال شرق در امپراطوری Maika، روستایی به اسم Arvila وجود دارد که مردان جنگجویی را پرورش داده است. مردی به اسم SHido ماموریت دارد شیطان و ارتشش را نابود کند و دنیا را نجات دهد. سفر شما با انتخاب یک کاراکتر قهرمان شروع می شود و مسیری تاریک و بسیار خطرناک را در پیش می‌گیرید. هریک از قهرمانان این بازی ویژگی‌ منحصر به خود را دارند و در مدت زمانی کوتاه، می‌توانید بر کاراکتر دلخواه خود تسلط پیدا کنید.
بازی Stickman Legends ، در واقع یک روایت جذاب و سرگرم‌کننده مخصوص علاقه‌مندان به نبرد با شمشیرهای تیز و بران است. در این بازی، قهرمانان متعددی برای انتخاب وجود دارند که هریک از آن‌ها، دارای ویژگی‌ منحصر به خود هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به آدمک‌، نینجا، شوالیه، کمان‌دار و … اشاره کرد.

جمع بندی:

طراحی خوب، گرافیک عالی، جلوه های صوتی هیجان انگیز و گیم پلی جذاب بازی افسانه‌های استیکمن را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند. شما می توانید بازی جذاب افسانه های استیکمن را از فراروید دریافت کنید.
Stickman Legends: Shadow Fight
بازی Stickman Legends: Shadow Fight توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *