خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Critical Strike CS: Online FPS مود اندروید

دانلود بازی Critical Strike CS: Online FPS مود اندروید

آپدیترایگان
Critical Strike CS: Online FPS
  • آپدیت
  • نسخه 12.00
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Critical Strike CS: Online FPSCritical Strike CS: Online FPSCritical Strike CS: Online FPSCritical Strike CS: Online FPS

هم اکنون دانلود بازی اکشن Critical Strike CS در فراروید!

موضوع بازی:

Critical Strike CS یک اکشن بسیار جذاب و خفن که از استودیو بازی سازی VERTIGO GAMES OÜ می باشد. بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های قدیمی می باشد که انجام ان به صورت انلاین با دوستان جذابیت بسیاری برای کاربران دارد. امکان شرکت ده بازیکن در هر مبارزه وجود دارد. می توانید در حالت های مختلف در تیم های تروریست و کانتر مقابل هم به مبارزه بپردازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Critical Strike CS بازی اکشن بسیار جذاب که با نصب ان وارد دنیای کانتر می شوید. در این بازی جذاب شما می توانید به تیم های مختلف پیوسته و از انواع سلاح ها استفاده کنید. نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد. امکان نبرد در حالت های مختلف را در هر کدام دارید. شما می توانید با کاربران انلاین از سراسر جهان به مبارزه بپردازید و یا به صورت محلی با دوستان خود مبارزه کنید. شما در نقش یک تیرانداز بصورت اول شخص هستید که باید با تروریست ها مبارزه کنید. با دوستان و یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید و به رقابت با مردم از سراسر جهان بپردازید و مهارت های خود را نشان دهید.
از ویژگی های بازی Critical Strike CS عبارت است از: گرافیک بسیار عالی و گیم‌پلی آسان.حجم اندک (90 مگابایت). طراحی شش نقشه متفاوت برای استراتژی‌های متفاوت. تک‌تیرانداز، شاتگان، نارنجک و… طراحی پنج حالت جنگی متفاوت برای رقابت با دوستان و بازیکنان دیگر از سراسر دنیا. بهینه‌سازی کامل حتی با موبایل‌های قدیمی. نبرد 5 به 5، استفاده کم از اینترنت.

جمع بندی:

تنوع سلاح ها یک ویژگی عالی بازی است و هر سلاح تعیین می کند که نقش هر بازیکن چه خواهد بود. بازیکنان نمی توانند از سلاح های فردی استفاده کنند. شما می توانید بازی کانتر استریک را از فراروید دریافت کنید.
Critical Strike CS: Online FPS
بازی Critical Strike CS: Online FPS توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *