خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Rope Frog Ninja Hero Car Vegas مود اندروید

دانلود بازی Rope Frog Ninja Hero Car Vegas مود اندروید

آپدیترایگان
Rope Frog Ninja Hero Car Vegas
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.9
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 70
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

‏هم اکنون دانلود بازی جذاب Rope Frog Ninja Hero Car Vegas در فراروید!

موضوع بازی:

Rope Frog Ninja Hero Car Vegas یک بازی ابرقهرمانی است که در آن شما به عنوان بازیکن، مسئولیت حفظ نظم در خیابان‌های شهر را به‌عهده گرفته‌اید. بازی بصورت سوم شخص به عنوان یک قهرمان و یا یک موجود افسانه ای بازی می کنید که کل شهر از شما می ترسند. در خیابان های شهر که پر از جرایم جنایی بود مبارزه کنید. برای انجام این وظیفه، شما توانایی‌های ویژه‌ای دارید و می‌توانید از تجهیزات و سلاح‌های مختلف استفاده کنید. این بازی در سطح جهانی بسیار پرطرفدار است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

داستان بازی Rope Frog Ninja Hero Car Vegas در یک دنیای خیالی که شباهت های زیادی به لاس وگاس و میامی دارد روایت می شود. اما اگر به جزئیات شهر دقت کنید متوجه میشوید که بازی در نیویورک آشفته در جریان است. پس در اینجا به عنوان یک نینجا وارد ماجراجویی های بزرگ ضد جنایی شوید و در خیابان ها مسابقه دهید و گانگسترها را نابود کنید. شما قدرت واقعی خاصی دارید. می توانید پرتو لیزر خطرناکی را از چشمان خود شلیک کنید یا می توانید با طناب به یک ساختمان شلیک کنید و از بالای ساختمان بالا بروید.
در Rope Frog Ninja Hero Car Vegas، شما در نقش یک قهرمان با جنایتکاران شهر می‌جنگید و شهر را به‌ جای بهتری برای زندگی تبدیل می‌کنید. شما قدرت ها و ویژگی های خاصی را دارید.پاهای شما نیز بسیار قدرتمند است. آنها را دست کم نگیرید. با پلیس خوب رفتار کنید، آنها پلیس های خوبی هستند. شما یک ابرقهرمان هستید. پس با گانگسترهای مختلف مافیایی از آمریکا، روسیه، چین، مکزیک، ژاپن و …. مبارزه خواهید کرد. در این بازی شما باید جهان باز و شهر بزرگ را کاوش کنید، به کوه ها و جاده ها بروید، اتومبیل های فوق العاده را بدزدید و رانندگی کنید و با اسلحه خود شلیک کنید.

جمع بندی:

بنابراین قهرمان خود را ارتقا دهید و دشمنان را با چند ضربه از بین ببرید. همچنین می توانید به عنوان راننده تاکسی یا جمع کننده زباله یا آتش نشان کار کنید. شما می توانید بازی مرد عنکبوتی سبز را از فراروید دریافت کنید.

 

Rope Frog Ninja Hero Car Vegas
بازی Rope Frog Ninja Hero Car Vegas توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *