خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Ninja Hands مود اندروید

دانلود بازی Ninja Hands مود اندروید

آپدیترایگان
Ninja Hands
  • آپدیت
  • نسخه 0.4.15
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Ninja HandsNinja HandsNinja HandsNinja Hands

هم اکنون دانلود بازی Ninja Hands در فراروید!

موضوع بازی:

Ninja Hands شما در نقش یک نینجا هستید. شما بسیار ماهر هستید و می‌توانید جان انسان های خوب و بی گناه را نجات دهید. آن ها توسط گروه های خطرناک و خلافکار در شب دزدیده شده اند و شما باید آنان را نجات دهید. در این بازی اکشن تفننی شما فقط دست های یک نینجا را خواهید دید که می‌تواند با آن ها در مقابل دشمنان مبارزه کند و همچنین دشمنان شما در روبرویتان حرکت خواهد کرد و شما میتوانید صفحه را با صورت ۳۶۰ درجه بچرخانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Ninja Hands یکی از بازی های جالب سرگرم کننده میباشد. در این بازی شما باید با دست های نینجایی هر دشمنی که سمت شما می اید رو نابود کنید و نگذارید به شما حمله ور شوند. بازی یک سبک عالی و کاملا کاربر پسندی رو دارا میباشد و بدون شک از دانلود این بازی به هیچ وجه پشیمان نمیشوید. کار اصلی شما این است که فنون های رزمی مختلفی را به کار بگیرید و با یکدیگر ترکیب کنید و تا به یک قدرت خاص تبدیل شود. با این کار می توانید با یک استراتژی عالی دشمنان خود را از بین ببرید و پول و امتیاز به دست بیاورید.

با به دست اوردن پول می توانید ویژگی های نینجای خود را ارتقا دهید و اسکین های جالبی با افکت های مختلف ایجاد کنید. گرافیک بازی Ninja Hands دارای مدل سازی 3 بعدی است و طرح های متحرک آن به بازی شکل و شمایلی عجیب می بخشد. این بازی برای کودکان نیز مفید است. از قدرت های افسانه ای نینجا برای نجات جان افراد و مبارزه با افراد بد استفاده نمایید.

جمع بندی:

بنابراین وظیفه شما استفاده از نیروهای افسانه ای و نیروهای ویژه برای رویارویی و مبارزه با دشمنان است. شما هم اگر به بازی های نینجایی علاقه دارید! می توانید بازی دستان نینجا را از فراروید دریافت کنید.

Ninja Hands
بازی Ninja Hands توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *