خانه » بازی » اکشن » Snake.io – دانلود بازی تفننی جالب+سرگرم‌کننده “مار” اندروید + مود

Snake.io – دانلود بازی تفننی جالب+سرگرم‌کننده “مار” اندروید + مود

آپدیترایگان
Snake.io - Fun Snake .io Games
  • آپدیت
  • نسخه 1.19.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی سرگرم کننده Snake.io – Fun Snake .io Games برای اندروید

موضوع بازی:

Snake.io یک بازی آنلاین اعتیادآور برای گوشی های اندرویدی است. از بازی سازی Kooapps Games می باشد. شما در ابتدا یک کرم کوچک هستید که با خوردن دانه های رنگی بزرگ و بزرگتر می شوید. اگر سعی کنید دیگران را بسوزانید میتوانید آنها را بخورید و به یکباره خیلی بزرگ شوید. اینقدر بازی کنید تا جایی که تبدیل به پادشاه مارها شوید. بازی برای عملکرد روان و سریع، با کنترل‌هایی آسان با هر دستگاهی سازگاری دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Snake.io شما یک کِرم کوچک هستید که بازی را آغاز میکنید. باید سعی کنید توسط مهارهای خود و اثابت نکردن به کرم های بزرگتر ، کرم های کوچکتر از خود را بخورید و تبدبیل به بزرگترین کرم داخل بازی شوید. انجام این بازی نیازی به اتصال اینترنتی نداشته و میتوانید آنرا بصورت آفلاین و آنلاین در هر جایی که هستید انجام دهید. این بازی بدون هیچ لگ و تاخیری اجرا شده و با تمامی دستگاه های اندرویدی سازگار است.
بازی Snake.io جدیدترین بازی مار کرم خور در گوشی های اندروید است. قابلیت های متفاوت تری دارد که یکی از این قابلیت ها دارای اسکین های خیلی زیبا است که جذابیت بازی رو چند برابر بیشتر کرده است. برای مار خود یک اسکین دوست داشتنی انتخاب کنید و بعد بصورت آفلاین یا آنلاین با دیگران رقابت کنید و از این بازی لذت ببرید.شما هر بار می توانید رکورد قبلی خودتان را بزنید و به صورت آنلاین با دوستان خودتان در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. در شروع کار، یادگیری بازی به ظاهر آسان است اما کم کم که مار بزرگتر می شود، درجه سختی بیشتر می شود تا جایی که وقتی حرفه ای شدید.

از ویژگی های بازی Snake.io عبارت است از: قابلیت بازی به صورت آنلاین و آفلاین. امکان تغییر ظاهر مار ها در بخش اسکین که در نسخه مود شده آنلاک شده است. سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت ها. ابلیت بازی چند نفره آنلاین و دو نفره. فوق العاده اعتیاد آور و سرگرم کننده برای تمام سنین. نمایش رتبه مار شما در یک راند بازی و….

جمع بندی:

این بازی به ما آموزش داده می شود که تلاش کنیم تا زنده بمانیم و در واقعیت می تواند توان بقای ما را در زندگی روزمره افزایش دهد و به آسانی در برابر مشکلات شکست نخوریم و با دید مثبت تری به مسائل نگاه کنیم. شما می توانید بازی جذاب مار را از فراروید دریافت کنید.
Snake.io - Fun Snake .io Games
بازی Snake.io - Fun Snake .io Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *