خانه » بازی » اکشن » دانلود Dawn of Zombies – آپدیت بازی اکشن رستاخیز زامبی ها اندروید!

2.235 Dawn of Zombies – بازی اکشن رستاخیز زامبی ها اندروید

آپدیترایگان
Dawn of Zombies: Survival Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.235
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی Dawn of Zombies: Survival Game در فراروید!

به نسخه ۲.۲۳۵ آپدیت شد در فراروید

Dawn of Zombies: Survival Game  یک بازی زیبا و مهیج در سبک اکشن و استراتژیک از استودیوی Royal Ark کشور قبرس می باشد. در این بازی در یک دنیای پس از هلوسیناسیون ویران،جایی قرار دارد که باید به عنوان بازمانده، در مقابل زامبی ها و موجودات وحشتناک دیگر، بجنگید. باید برای بقای خودتان و دیگر بازماندگان، تلاش کنید. علاوه بر این، شما می توانید برای ایجاد پایگاه، تجهیز آن و جمع آوری مواد مورد نیاز برای بقا، منابع طبیعی و مواد شیمیایی را بکار ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.
یک شبیه ساز آنلاین بقا در دنیای پس از آخرالزمانی است. شما در بازی Dawn of Zombies در یک جهان آخرالزمانی قرار دارید که باید پناهگاه خود را در زیر زمین بسازید و در برابر گرسنگی، بیماری ها، زامبی ها، اشعه و غیره از خودتان محافظت کنید تا زنده بمانید. شما یکی از بازماندگان هستید که در مناطق مختلف به کاوش می پردازید و ماموریت ها را تکمیل می کنید که ناگهان متوجه می شوید آخرین دوستتان ناپدید شده است و او تنها کسی است که می تواند به شما کمک کند تا حافظه خود را دوباره به دست بیاورید و زنده بمانید. در اینجا باید از متحدان خود محافظت کنید و سلاح و تجهیزات خود را ارتقا دهید.
از ویژگی های بازی Dawn of Zombies عبارت است از: انرژی توسط غذا و در پناهگاه به طور رایگان بازیابی می شود. زنده بمانید و گرسنگی خود را برآورده و عطش خود را فرو کنید ، از اشعه و بیماری بهبود یابید ، از یخ زدگی و گرما محافظت کنید. ده ها شخصیت ، صدها نفر از جستجو و یادداشت. آثار با اسرارآمیز متولد شده در مناطق نابودی را پیدا کنید. بازی پر از زباله های تیره ، جنگل های تاریک ، ویرانه های غیر عادی پر از زامبی ، راهزنان و حیوانات وحشی است. یک بازی جذاب اخرالزمانی است که باید برای بقا خود تلاش کنید. اگر این دسته از بازی ها را دوست دارید! این بازی گزینه مناسبی برایتان است. شما می توانید بازی را رستاخیز زامبی ها از فراروید دریافت کنید.
Dawn of Zombies: Survival Game
بازی Dawn of Zombies: Survival Game توسط سپر امنیتی تایید شده

میتوانید با استفاده از XAPK Installer این بازی رو نصب کنید.

دانلود نسخه اصلی
1600 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *