خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی I, The One – Fun Fighting Game مود اندروید

دانلود بازی I, The One – Fun Fighting Game مود اندروید

آپدیترایگان
I, The One - Fun Fighting Game
  • آپدیت
  • نسخه 3.35.02
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب I, The One – Fun Fighting Game در فراروید!

 

موضوع بازی:

I The One – Fun Fighting یک بازی بسیار جالب و طنزآمیز در سبک اکشن از دسته بازی های مبارزه ای می باشد. بازی از استودیوی CASUAL AZUR می باشد. بازی من قهرمان هستم در حقیقت یک عنوان تفننی و ترکیب با ژانر اکشن و مبارزه ای است. در این بازی باید به میدان های نبردی می روید که مشت و لگد در آن حرف اول را می زند. میدان های نبرد خبری از سلاح های گرم نیست و شما باید از مهارت های مبارزه ای و رزمی خودتان برای مقابله با رقبا استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی اندروید I The One – Fun Fighting شما باید در داخل رینگ به دشمنان مشت بزنید و یا از مهارت های بوکس و MMA برای شکست سایر بازیکنان استفاده کنید. در میدان نبرد بصورت آنلاین چند نفره و PvP مبارزه کنید و رقیبان را از میدان نبرد بیرون کنید. آماده شوید تا در مسابقات بوکس شرکت کنید و قهرمان شوید. جنگوی خود را انتخاب کنید و به عرصه نبرد آنلاین بپیوندید و آخرین مرد ایستاده روی رینگ باشید. برای هر مشت امتیاز کسب می کنید. به رقبای خود، لگد، مشت و ضربات فنی بزنید و در مسابقات بوکس برنده شوید.
روش بازی I The One – Fun Fighting به این صورت است که، در حالت افقی از دکمه‌های جوی استیک و حمله استفاده کنید. حالت عمودی از دکمه‌ی تک انگشتی جوی استیک استفاده کنید. برای حرکت دادن روی صفحه بکشید. برای حمله، صفحه را رها کنید.روش بازی به این صورت است که، در حالت افقی از دکمه‌های جوی استیک و حمله استفاده کنید. حالت عمودی از دکمه‌ی تک انگشتی جوی استیک استفاده کنید. برای حرکت دادن روی صفحه بکشید. برای حمله، صفحه را رها کنید.

جمع بندی:

از مهارت‌های بوکس و MMA برای شکست سایر رقیب‌ها استفاده کنید. دستکش بوکس و دیگر ویژگی‌های کاراکتر جنگی‌تان را ارتقا دهید. از دو حالت افقی و عمودی بودن گوشی می‌توانید استفاده کنید. شما می توانید بازی جذاب من قهرمان هستم را از فراروید دریافت کنید.
I, The One - Fun Fighting Game
بازی I, The One - Fun Fighting Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *