خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Forward Assault مود اندروید

دانلود بازی Forward Assault مود اندروید

آپدیترایگان
Forward Assault
  • آپدیت
  • نسخه 1.2031
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Forward AssaultForward AssaultForward AssaultForward Assault

هم اکنون دانلود بازی اکشن Forward Assault در فراروید!

موضوع بازی:

Forward Assault یک بازی تیراندازی اول شخص است که از استودیوی Lucas Wilde می باشد. در بازی باید ماموریت های مختلف را انجام دهید. همچنین می توانید تبدیل به رهبر شوید و تیم خود را نیز تشکیل دهید. گرافیک بالا و گیم پلی سریع مهم ترین ویژگی های این بازی هستند. اسلحه های متنوع مثل تک تیرانداز، شاتگان، تفنگ دوربین دار و … نیز به شما حق انتخاب های زیادی را می دهند. طرف خود را انتخاب کنید. می توانید پلیس شوید و به دنبال خلافکاران بروید یا می توانید تبدیل به کی قاچاقچی بین المللی شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Forward Assault استفاده از نقشه و تاکتیک های مختلف بسیار مهم است. پس با انتخاب های مناسب تیم خود را پیروز کنید. شبیه سازی واقع گرایانه، حالت رویال و… نیز از دیگر ویژگی های این بازی هیجان انگیز است. برای انجام حملات و همچنین دفع هجوم های حریف خود و تیم را آماده کنید.
امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین در Forward Assault وجود دارد. در حالت آفلاین قادرید ماموریت ها را پشت سر بگذارید و در حالت آنلاین با کاربران دیگر رقابت کنید.
از ویژگی های بازی Forward Assault عبارت است از: مبارزه با تروریست ها و نابودی آنها. انجام ماموریت های متعدد. وجود نقشه های تاکتیکی مختلف. بازی در مکان های مختلف. در اختیار داشتن انواع سلاح های مرگبار. دارای جدول رده بندی. دو حالت تک نفره و چند نفره. گرافیک با کیفیت در کنار صداگذاری مهیج. بازی جذاب ایفای نقش. اسلحه های متنوع. گیم پلی سریع. گرافیک بالا و جلوه های صوتی عالی و…

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و تفنگی هستید! این بازی گزینه مناسبی است زیرا که که نسبت به حجمش عالی طراحی شده. شما می توانید بازی حمله رو به جلو را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *