خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Heroes of CyberSphere: Online مود اندروید

دانلود بازی Heroes of CyberSphere: Online مود اندروید

آپدیترایگان
Heroes of CyberSphere: Online
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلو بازی اکشن Heroes of CyberSphere در فراروید!

موضوع بازی:

Heroes of CyberSphere یک بازی جذاب در سبک بازی های اکشن و تفننی از از استودیوی بازیسازی Leonid B می باشد. بشریت در شرف نابودی است. انبوهی از روبات ها، بیگانگان و سایبورگ ها قصد حمله به پایگاه شما را دارند و شما باید در برابر پایگاه خود مقاومت کنید. با رهبری مناسب واحد های رزمی خود آنها را نابود کنید. سلاح های متنوعی در اختیار شما است. پهبادها ، راکت ها ، سلاح های الکترونیکی ، انواع مواد منفجره ، وسائل استتار کردن و … شما را در حمله به دشمن کمک می کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

داستان بازی Heroes of CyberSphere به این شرح است که،در آینده دور، انسان توسط نژاد بیگانه مورد حمله قرار می گیرد. نیروهای دشمن ربات در تمام مستعمرات و حتی در زمین پیشرفت می کنند. دانشمندان یک سلاح جدید برای شکست دادن دشمن پیدا کرده اند از انبار مهمات مرگبار با سلاح های متنوع، موشک و غیره استفاده کنید تا دشمن را در میدان جنگ فرا زمینی نابود کنید.

شما می توانید به تنهایی و یا با خلبانان دیگر در Heroes of CyberSphere در حالت چند نفره و آنلاین مبارزه کنید. از زرادخانه مرگبار و متنوع سلاح گرم، موشک، سلاح های انرژی، و همچنین حمایت از هواپیماهای بدون سرنشین برای نابودی دشمن استفاده کنید. شما می توانید به تنهایی مبارزه کنید و یا با کاربران دیگر در حالت چند نفره آنلاین بازی کنید.

از ویژگی های بازی Heroes of CyberSphere عبارت است از:وجود بیش از ۲۸ سلاح مخرب و مرگبار. قابلیت بازی یک نفره یا گروهی. شبیه سازی فوق العاده محیط های فضایی. امکان بازی همزمان با ۶ بازیکن با پلاتفرم های مختلف. گرافیک سه بعدی عالی. نبرد یک به یک و آنلاین با روبات های قدرتمند. اتحاد با کاربران دیگر برای مبارزه با دشمنان مشترک. وجود انواع واحدهای جنگی مانند تانک های پیشرفته و روبات ها. کنترل های لمسی آسان.

جمع بندی:

یک بازی اکشن جذاب و دوس داشتنی است که شما را ساعت ها به خود سرگرم میکند. شما می توانید بازی نبرد فضایی را از فراروید دریافت کنید.

Heroes of CyberSphere: Online
بازی Heroes of CyberSphere: Online توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *