خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War مود اندروید

دانلود بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War مود اندروید

آپدیترایگان
Last Hope 3: Sniper Zombie War
  • آپدیت
  • نسخه 1.42
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Last Hope 3: Sniper Zombie WarLast Hope 3: Sniper Zombie WarLast Hope 3: Sniper Zombie WarLast Hope 3: Sniper Zombie War

هم اکنون دانلود بازی هیجان انگیز Last Hope 3: Sniper Zombie War در فراروید!

موضوع بازی:

Last Hope 3 یک بازی جذاب و مهیج در سبک بازی های اکشن از استودیوی سوئدی JE Software AB برای اندرویدی ها می باشد. سومین قسمت از مجموعه محبوب خود بوده که شما را در نقش یک تک تیرانداز حرفه‌ای در میان آخرالزمان زامبی‌ها قرار می‌دهد. بشریت پس از انتشار یک ویروس خطرناک و شیمیایی رو به تهدیدی جدی و مرگبار است. اکثر آدم‌ها تبدیل به هیولاهای گوش خوار شده‌اند و امنیت انسان‌های سالم را به خطر انداخته‌اند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

دنیا توسط یک ویروس مرگبار به نابودی کامل نزدیک است و حالا این زامبی ها هستند که حکمران دنیای انسان ها شده اند. از نظر داستانی، بازی Last Hope 3 تفاوت خاصی با قسمت های قبلی ندارد و داستان کلی آن ها را ادامه داده است. اما این بار در قسمت سوم شاهد تغییراتی جالب در روند بازی هستیم. این بار دشمن اصلی شما رئیس تمام زامبی هاست که هیولایی ترسناک و بسیار خطرناک است. شما در طول مراحل بازی به دنبال پیدا کردن و نابود کردن این هیولا هستید چرا که با نابود کردن آن احتمالاً ارتش زامبی ها تضعیف خواهند شد. بازی گرافیکی عالی برخورداراست و شمارا با گرافیکی دارد و با گیم پلی که به شما نشان میدهد میتواند ساعت ها سرگرمتان کند. این بازی از تنوع زیادی از سلاخ ها برخوردار است و با سیستم ارتقایی اش میتواند شمارا با جنگ میلیون ها زامبی ببرد.

جمع بندی:

یک بازی آفلاین با گرافیک سه بعدی واقع گرایانه است. یک کمپین داستانی هیجان انگیز و سرگرم کننده را تجربه کنید. از تفنگ تک تیرانداز خود برای ترور اهداف مرده خود استفاده کنید و با سلاح تهاجمی خود از باس فایت های خطرناک جان سالم به در ببرید. شما هم اگر این سبک از بازی را دوست دارید! بازی آخرین امید 3 را از فراروید دریافت کنید.
Last Hope 3: Sniper Zombie War
بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *