خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Dead by Daylight Mobile مود اندروید

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Dead by Daylight Mobile
  • آپدیت
  • نسخه 0.7086.7086
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 71% 71%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Dead by Daylight Mobile در فراروید!

موضوع بازی:

Dead by Daylight Mobile مرگ قبل از طلوع نام یک بازی جذاب، پرمخاطب و خوش ساخت در سبک بازی ترسناک و اکشن می باشد. بازی از استودیوی کانادایی Behaviour Interactive برای اندرویدی ها می باشد. شما در این بازی رقابت هایی 5 نفره شرکت می کنید. این 5 نفر شامل 4 هم تیمی (گروه بازماندگان یا Survivors) و 1 نفر (قاتل یا Killer) می باشند. قبل از شروع بازی می توانید خودتان انتخاب کنید که در نقش قاتل وارد بازی شوید یا یکی از 4 بازمانده باشید. همچنین می توانید از بین شخصیت های مختلف در هر دو گروه شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. امتیاز به دست اورده در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

در Dead by Daylight Mobile بازیکنان می توانند هم نقش قاتل دیوانه را بازی کنند و هم نقش بازمانده های فراری می توانند باشند. بعضی ازیکنان تجربه هیجان انگیز فرار از کشتارگاه را دوست دارند، در حالی که بازیکنان دیگر برای شکار و وحشتی که به طعمه های خود وارد می کنند بازی می کنند. سیستم بازی به طوری است که، نقشه پرک ها، تله ها و آیتم های ضروری را بصورت رندوم در سرتاسر نقشه پراکنده می کند. موسیقی و گرافیک بازی نیز در سطح بسیار خوبی دارند و به باور پذیری و ترس بازی می افزاید. کاراکترهای بازی از روی شخصیت های معروف داستان های ترسناک ساخته شده اند.
در Dead by Daylight قاتلان برخی از داستان های ترسناک معروف حضور دارند. با صورت چرمی (Leatherface)، مایکل مایرز (Michael Myers)، آماندا یانگ (Amanda Young) از مجموعه فیلم های اره، صورت روحی (Ghost Face) و همچنین دموگورگن (Demogorgon) از سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things)، این بازی مجموعه ای از شخصیت های محبوب را دارد.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های اکشن و بکش بکش هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Dead by Daylight Mobile
بازی Dead by Daylight Mobile توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *