خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Standoff 2 مود اندروید

دانلود بازی Standoff 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Standoff 2
  • آپدیت
  • نسخه 0.22.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Standoff 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Standoff 2 در این بازی شما باید از بین سلاح های مختلفی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید. باید به سمت دشمنان تیراندازی کنید و ان ها را بکشید. تروریست ها و نیروهای ویژه در حال رفتن به نبرد هستند. پس شما باید از بین نقشه های مختلف و چند حالت مسابقه چند نفره ای که وجود دارد یکی را انتخاب کنید. به رقابت بپردازید و بصورت اول شخص تیراندازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

این بار در سبک تیراندازی اول شخص همراه با سلاح ها و محیط هایی جدید و حالت های جدیدی برای انجام بازی است. باز هم تروریست ها و نیروهای ویژه پلیس در بازی Standoff 2 در برابر هم قرار گرفته اند و تنها راه حل از بین بردن طرف مقابل است. تروریست ها و نیروهای ویژه می خواهند جنگ را نه برای زندگی بلکه برای مرگ انجام دهند. سلاح مرگبار خود را بردارید و در یکی از دو حالت تک نفره و تیمی نقش آفرینی کنید. از روی نقشه بازی را پیش ببرید. تمام نفرات دشمن را به ضرب گلوله های دقیق و هدفمند خود از پای درآورید و اینگونه یک کار تیمی را تجربه نمایید.

از ویژگی های بازی عبارت است از: دارای سه نقشه مختلف و یک حالت برای انجام بازی، امکان چت با دوستان تان در حال انجام بازی، این بازی هنوز در فاز آزمایشی است و امکانات کمی دارد ولی به زودی موارد زیر به آن اضافه خواهند شد، حالت های جدیدی همچون ‘مسابقه مرگ’، ‘عملیات خنثی سازی بمب’، ‘نبرد تسلیحاتی’، ‘فتح پرچم’ و سرقت، چاقو، نارنجک و سلاح های جدید و….

جمع بندی:

اگر می خواهید یکی از بهترین بازی های شوتر و اول شخص را تجربه کنید این بازی جذاب را از دست ندهید! شما می توانید بازی بن بست 2 را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *