خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Bloody Bastards مود اندروید

دانلود بازی Bloody Bastards مود اندروید

آپدیترایگان
Bloody Bastards
  • آپدیت
  • نسخه 3.3.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Bloody Bastards در فراروید!

موضوع بازی:

Bloody Bastards جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای است که، از استودیوی Tibith می باشد و به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندروید است. یک بازی جنگ قرون وسطایی مبتنی بر فیزیک است که در آن با برادران حرامزاده خود می جنگید. دشمنان خود را با استفاده از زرادخانه چاقوها ، تبرها ، شمشیرها ، گلوله ها و چکش ها در عرصه قهرمانان نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.3 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

در بازی Bloody Bastards شما به دنیای قرون وسطی سفر می کنید. شما پا به مبارزات تن به تن که بین مبارزین خیابانی برگذار می شود می روید. در قرون وسطی، مبارزان حرفه ای با شرکت در نبردهای مرگبار و از پا در آوردن حریف های خود رتبه کسب می کردند و پله پله پیشرفت می کردند. شما باید با استفاده از زرادخانه خنجر، تبر، شمشیر، گرز و چکش در عرصه قهرمانان، دشمنان خود را در  نابود کنید. در ترکیبی منحصر به فرد از هنر پیکسل، فیزیک دوبعدی و مکانیک، تجربه ای از جنگ را ارائه می ده. شبیه هیچ چیز دیگری نیست. از میان صدها سلاح مختلف، سپر، ابزار بدن، پا و سر انتخاب کنید تا هزاران ترکیب کشنده ایجاد کنید.

از ویژگی های بازی Bloody Bastards عبارت است از: بازی مبارزه ای دوبعدی، سریع، مبتنی بر فیزیک، مقدار زیادی از سطوح مختلف در مکان های مختلف، صدها قطعه از تجهیزات با بیشتر در راه است، دشمنان مختلف و چالش برانگیز در هر سطح، چند نفره دیوانه کننده و…

جمع بندی:

در بازی شما باید تلاش کنید از یک مبارز خیلی ساده و معمولی، یک شوالیه بسیار ماهر و قدرتمند بسازید. برای این کار باید در مبارزات مختلف شرکت کنید و ده ها مرحله گوناگون را پشت سر بگذارید. کلیت بازی به همین روال است. شما می توانید بازی حرامزادگان خونین را از فراروید دریافت کنید.

Bloody Bastards
بازی Bloody Bastards توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *