خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Metal Strike War: Gun Shooter مود اندروید

دانلود بازی Metal Strike War: Gun Shooter مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Metal Strike War: Gun Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 7.6
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Metal Strike War: Gun Shooter در فراروید!

موضوع بازی:

Metal Strike War: Gun Shooter یک بازی اکشن و هیجان انگیز از  ONEGAME STUDIO می باشد. در این بازی شما در نقش قهرمانانی هستید که، قرار است از نابودی جهان جلوگیری کنید. گروهی از مهاجمان با سلاح های مدرن و مختلف قصد نابودی دنیا را دارند. حالا انواع زیادی از سلاح های مختلف مثل کلت، تفنگ لیزری، اسنایپر، یوزی و … در اختیار شما قرار میگیرد تا با ان ها به سمت این مهاجمان حمله کنید. شما باید جهان را از نابودی نجات دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

بازی Metal Strike War: Gun Shooter شما را وارد یک دنیایی فانتزی میکند. باید در نقش یک سرباز حرفه ای دشمنان خود را از میان بردارید و ان هارا نابود کنید. شما دشمنانی که با استفاده از دارو های خاص تبدیل به نوعی موجودات قدرتمند شدند را، باید نابود کنید. نابود کردن آنها با دست خالی امکان پذیر نیست.

کنترلرهای لمسی عالی تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان حرکت آسان، شلیک تیر و دیگر کارها را می دهند، از سمت چپ صفحه نمایش حرکت تان را اغاز کنید و همه مهاجمان پیش رو را یکی پس از دیگری سرنگون کنید تا به هدف تان که نجات جهان است، دست پیدا بکنید.

ویژگی های بازی عبارت است از: بهترین سلاح های موجود در جهان را تجربه کنید، گافیک منحصر به فرد و زیبا، لوکیشن های مختلف دارای چالش های مخصوص به خود هستند، به صورت آنلاین امتیازات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید، شخصیت های منحصر به فردی در دسترس شما قرار خواهد داشت، دشمنان و رئیسان آنها دارای انواع مختلفی هستند، صدا گذاری بشسار عالی و…

جمع بندی:

یکی از بهترین بازی های اکشن ماجراجویی است که برای تمام گوشی های هوشمند و رایانه ها مناسب است. شما غرق در بازی می شوید و برای پیروزیتان تلاش  می کنید. خودتان یک تاکتیک حرکتی هوشمندانه برای جلوگیری از برخورد گلوله های شلیک شده به سمتتان پیدا کنید و همچنین راهی برای مبارزه با رئیسان قدرتمند را پیدا کنید. شما میتوانید بازی جذاب نبرد گروه اعتصاب را از فراروید دانلود کنید.

 

Metal Strike War: Gun Shooter
بازی Metal Strike War: Gun Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *