خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Real Steel World Robot Boxing مود اندروید

دانلود بازی Real Steel World Robot Boxing مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Real Steel World Robot Boxing
  • آپدیت
  • نسخه 73.73.130
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Real Steel World Robot Boxing در فراروید!

موضوع بازی:

Real Steel World Robot Boxing در این بازی شما بایستی به یک ربات مشهور تبدیل شده و به مبارزه با ربات های دیگر بپردازید . وارد رینگ مسابقات شوید و با ضربات کوبنده خود رقبا را از پای درآورید . توجه داشته باشید که بیش از ۲۴ ربات مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را برگزینید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، وجود گرافیک بسیار عالی اشاره کرد. این بازی آنلاین به راحتی با اینترنت های شبکه های 3G و 4G و شبکه های وای فای اجرا می شود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Real Steel World Robot Boxing یک ربات انتخاب کنید و در گیم پلی بازی غرق شوید. مسابقات بوکس را تصور کنید که ربات ها در آن نقش اول را برعهده دارند و شما کسی هستید که باید ربات مبارز تان را هدایت کنید. رنگ لباس ربات نیز قدرت آنها را ثابت می کند. بنابراین با ارتقای مداوم سطح ربات، سبد خرید شما با رنگ های منحصر به فرد تری اضافه می شود. پس از رنگ آمیزی ربات، آنها می توانند با چالش ها و رمز و رازهای بسیاری در فروشگاه Paint که به شما اختصاص داده است، مجسم کنند و آزادانه به آن بپیوندند. با یک رنگ جدید، توانایی‌های شما در سرعت افزایش می‌یابد و داستان‌های معنی‌داری زیادی در پشت آن وجود دارد.بازیکنان هنگام ورود به Real Steel World Robot Boxing، می توانند با افراد مختلف در مبارزه شرکت کنند. شما به آنها ملحق می شوید تا یک جناح تشکیل دهید تا تنها در یک مسابقه با حریف مبارزه کنید. اگرچه نقاط قوت و استراتژی آنها متفاوت است، اما همه آنها هدف یکسانی برای قهرمان شدن دارند،

جمع بندی:

نبرد بوکس شما را تنها نمیگذارد، زیرا به بازیکنان اجازه می دهد تا اعضای بیشتری را جمع آوری کنند. شما می توانید یک ارتش ربات افسانه ای در پنج قاره و چهار استخر بسازید. بازی جذاب مسابقات بوکس ربات ها را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Real Steel World Robot Boxing
بازی Real Steel World Robot Boxing توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *