خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Ninja Hands مود اندروید

دانلود بازی Ninja Hands مود اندروید

آپدیترایگان
Ninja Hands
  • آپدیت
  • نسخه 0.4.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Ninja HandsNinja HandsNinja HandsNinja Hands

هم اکنون دانلود بازی اکشن،تفننی Ninja Hands در فراروید!

موضوع بازی:

Ninja Hands یک بازی ساده اما سرگرم کننده و جالب در سبک اکشن و تفننی است. این بازی از استودیوی فرانسوی Yso Corp می باشد. کار شما استفاده از نیروهای افسانه ای و قدرت های ویژه برای مقابله و مبارزه کردن با دشمنان است. این بازی از نمای اول شخص دنبال می شود و شما فقط دستان نینجا را می بینید. در طرف مقابل شما دشمنان به سمتتان حرکت می کنند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید در بازی Ninja Hands از قدرت های افسانه ای نینجا برای نجات جان مردم و مقابله با آدم های بد استفاده کنید. دربازی شما در نقش یک نینجای ماهر هستید که، برای نجات جان انسان های بی گناه که توسط گروه های خلافکاری ربوده شده اند به این مأموریت رفته است. کار شما استفاده از نیروهای افسانه ای و قدرت های ویژه برای مقابله و مبارزه کردن با دشمنان است. همچنین ترکیب کردن فنون رزمی افسانه ای بر عهده شما است. با ترکیب این فنون و مهارت های خاص می توانید قدرت هایی ویژه کسب کنید و به کمک آن قدرت ها خلافکاران را از بین ببرید. بازی نمای اول شخص دنبال می شود و شما فقط دستان نینجا را می بینید. در طرف مقابل شما دشمنان به سمتتان حرکت می کنند. در مراحل بالاتر تعداد دشمنان بیشتر شده و از اطراف به سمت شما هجوم می آورند.

از ویژگی های بازی Ninja Hands عبارت است از:داشتن نقش یک نینجای ماهر، نجات افراد بی گناه از گروه های خلافکار، استفاده از قدرت های ویژه برای مبارزه با دشمن، امکان خرید قدرت های مختلف، دارای کاراکتر های خاص، گرافیک دوست داشتنی، بازی بصورت کاملا مرحله ای و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های نینجایی و اکشن هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی دستان نینجا را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Ninja Hands
بازی Ninja Hands توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *