خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Gangs Town Story مود اندروید

دانلود بازی Gangs Town Story مود اندروید

آپدیترایگان
Gangs Town Story
  • آپدیت
  • نسخه 0.26.4
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 21
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Gangs Town Story در فراروید!

موضوع بازی:

Gangs Town Story  در سبک اکشن با گرافیک مثال زدنی و گیم پلی حرفه ای می باشد که با تقلید از روی سری بازی های GTA است. این بازی از استودیوی روسی Avega Games می باشد. در این بازی تیرانداز دنیای آزاد با حالت های مختلف بازی است. شما یک شهر گنگستر واقعی شهر هستید. مردی که از هیچ چیز نمی ترسد. دنیای بزرگ بزرگی در انتظار شما است. این بازی جنایتی مناسب برای طرفداران تیرانداز شخص ثالث ، تانک های رانندگی و اتومبیل ، مافیاها و باندها است. مسابقات اتومبیل خود را مرتب کنید و از تعقیب دور شوید. از پلیس و گانگسترها از شما پیروی می کنند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Gangs Town Story نقش یک گانگستر را دارید که در شهری بی قانون زندگی میکنید. باید با جنایتکاران دیگر به رقابت بپردازید. ماموریت های مختلفی در انتظار شما است. مراقب نیروهای پلیس باشید و از دست آنها فرار کنید، تا توسط آنها دستگیر و یا مورد اصابت گلوله قرار نگیرید. در ماموریتهای مختلف شرکت و با نابودی سایر گانگسترها به بزرگترین خلافکار شهر تبدیل شوید. نقشه های متفاوتی در Gangs Town Story وجود دارد. یک بازی جنایتی مناسب برای طرفداران تیرانداز شخص ثالث ، تانک های رانندگی و اتومبیل ، مافیاها و باندها است. از تمام توانایی های خود برای ایجاد قبیله مافیایی خود استفاده کنید. پلیس و گانگسترها به شما حمله خواهند کرد. این یک نبرد دشوار است. شما ماموریت های کامل و حل کارهای پیچیده دارید. سرقت اتومبیل ، زرادخانه سلاح و وسایل نقلیه خود را ارتقا دهید.
از ویژگی های بازی Gangs Town Story عبارت است از: شهر بزرگ با گانگسترها ، پلیس و سربازان ویژه، شبیه ساز سرقت ماشین هیجان انگیز، ماشین های قابل تخریب، بهترین زرادخانه اسلحه – Minigun ، نارنجک انداز ، RPG ، اره برقی ، АК-47 ، М-16 ، Flamethrower ، Katana، مخزن و هلیکوپتر، کشتن ، دزدی و از بین بردن و اقدامات دیگر، در این بازی با پلیس و گانگسترها،سرقت ها و تعقیب ها و موقعیت های بازی خیلی بیشتر دعوا خواهید کرد.

جمع بندی:

یک بازی جذاب و دوس داشتنی با گرافیک و کیفیت بسیار عالی است. شما می توانید بازی جذاب شهر گنگسترها را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید، و لذت ببرید.

Gangs Town Story
بازی Gangs Town Story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *