خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Stickman Archer online مود اندروید

دانلود بازی Stickman Archer online مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Stickman Archer online
  • آپدیت
  • نسخه 1.14.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 14
  • نظر: 0
محبوبیت 57% 57%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Stickman Archer online در فراروید!

موضوع بازی:

در بازی Stickman Archer online چندنفره باید با دیگر آدمک‌ها به رقابت بپردازید. از انواع کمان‌ها و تیرهای مختلف استفاده کنید. توانایی‌های خود را ارتقا دهید و دوئل‌های مختلف را ببرید. در این راه تجهیزات خود را قوی‌تر کنید، آدمک‌ خود را شخصی‌سازی کنید و آدمکی خاص بسازید. در Stickman Archer شما می توانید بصورت PvP با استیکمن های دیگر مبارزه کنید و به همه ثابت کنید بهترین هستید. وارد دنیای استیکمن شوید و تمام تخم مرغ ها را کشف کنید. از تیر و کمان های مختلف استفاده کنید و مهارت های خود را بهبود ببخشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در Stickman Archer online گیم باید با دیگر بازیکنان در جهان به رقابت بپردازید و بهترین استراتژی و تاکتیک را در هنگام مبارزه با آنها پیاده کنید تا شکست شان دهید. هرکس در بازی مهارت بهتری داشته باشد! بدون شک برنده میدان مبارزه خواهد بود. همچنین انواع آیتم های مختلف در فروشگاه بازی وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید و بهشان مجهز شوید تا با قدرت بیشتری با دیگر رقباء خود مبارزه کنید.

همچنین شما می توانید در Stickman Archer online استیکمن خودتان را هم شخصی سازی کنید. انواع و اقسام آیتم های مختلف خنده دار برای شخصی سازی استیکمن شامل کلکسیونی از کلاه ها، ماسک ها، استایل موی سر، ریش و سیبیل، و بسیاری آیتم های دیگر در  می شوند. در دوئل های مختلف پیروز شوید. تبدیل به یک کماندار بزرگ شوید و به سمت سمت بازیکنان واقعی تیراندازی کنید و قهرمان شوید.

از ویژگی های بازی Stickman Archer online عبارت است از: گرافیک شگفت انگیز و خیره کننده، بسیاری از نقشه های منحصر به فرد، شرکت در نبردهای آنلاین،انیمیشن عالی و اقدامات واقع گرایانه ارتقا دادن تیرها و کمان های مختلف، سفارشی کردن استیکمن خود، کنترل های آسان، نبرد بر علیه بازیکنان واقعی و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها مانند Stickman Archer online هستید! بازی جذاب استیکمن کماندار از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

 

Stickman Archer online
بازی Stickman Archer online توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *