خانه » بازی » تخته ای » دانلود بازی Chess – Play and Learn مود اندروید

دانلود بازی Chess – Play and Learn مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Chess - Play and Learn
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اموزشی Chess – Play and Learn در فراروید!

موضوع بازی:

Chess – Play and Learn بازی شطرنج برای اندروید است. اگر از طرفداران بازی شطرنج آنلاین باشید احتمالا با سایت Chess.com آشنایی دارید، سایتی که دارای میلیونها طرفدار شطرنج از نقاط مختلف جهان می باشد. بوسیله این برنامه میتوانید با کاربران مختلف از سراسر جهان بصورت زنده بازی کرده و قدرت فکری خود را بیازمایید. این بازی در نسخه وب و چه در نسخه موبایلی، برترین و پرمخاطب ترین عنوان مربوط به بازی شطرنج می باشد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Chess – Play and Learn از بازی‌های شطرنج سه‌بعدی رایگان و نامحدود است. از این بازی لذت ببرید و رتبه شطرنج خود را با بیش از 500000 پازل تاکتیکی، درس‌ها و ویدیوهای تعاملی و بیش از 100 حریف رایانه‌ای قدرتمند ارتقا دهید. قفل استاد شطرنج درونی خود را باز کنید. اگر از علاقمندان به بازی شطرنج هستید اما هیچ وقت نتوانستید به طور کامل آن را یاد بگیرید، با کمک این بازی می‌توانید به خواسته خود برسید. در این بازی بیش از 150 هزار پازل برای آموزش کامل شطرنج در کنار ویدئوها و درس‌های تعاملی برای آموزش کامل و لذت بردن از بازی شطرنج تعبیه شده است. در نتیجه می‌توان این بازی سرگرم کننده و آموزشی را بهترین فرصت برای یادگیری شطرنج دانست.

از ویژگی های بازی Chess – Play and Learn عبارت است از:حالت شطرنج 2 بازیکن کاملا رایگان برای لذت بردن با دوستان خود، در حین بازی می توانید با دوستان جدید ملاقات کنید و چت کنید، به مسابقات با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین بپیوندید. بازی ها را در زمان واقعی از یک دقیقه در هر بازی تا 30 دقیقه یا بیشتر انجام دهید. شطرنج آنلاین مکاتبه ای روزانه را برای بازی های کم فشار در برنامه خود انجام دهید. تمام این گونه های شطرنج هیجان انگیز را در برنامه ما امتحان کنید.

جمع بندی:

از بهترین و اموزشی ترین بازی برای یاد گیری و سرگرمی است. شما می توانید بازی شطرنج را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Chess - Play and Learn
بازی Chess - Play and Learn توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *