خانه » بازی » تخته ای » دانلود بازی Color by Number – Colorswipes مود اندروید

دانلود بازی Color by Number – Colorswipes مود اندروید

آپدیترایگان
Color by Number - Colorswipes
  • آپدیت
  • نسخه 4.3.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

Color by Number - ColorswipesColor by Number - ColorswipesColor by Number - ColorswipesColor by Number - Colorswipes

هم اکنون دانلود بازی رنگ امیزی Colorswipes در فراروید!

موضوع بازی:

Colorswipes یک بازی جذاب رنگ امیزی از استودیو بازی سازی Fuero Games Sp. z o.o می باشد. یک کتاب رنگ آمیزی سحر آمیز برای شما وجود دارد. بازی ترکیبی از سرگرمی ، کاهش استرس و هنر زیبا را در یک قالب رنگ عالی و رنگ آمیزی در حین بازی با اعداد قرار می دهد. بازی های رنگ آمیزی آرامش بخش با سیستم رنگ آمیزی با عدد. با اعداد رنگ آمیزی کنید تا به راحتی آثار هنری را زنده کنید. کنترل های جدید قابل دسترس و بصری ، بازی های رنگ آمیزی را به سطح جدیدی می رساند. تعداد زیادی از دسته های بازی های رنگ آمیزی مطمئناً یک تجربه فراموش نشدنی از رنگ آمیزی را به شما ارائه می دهند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

نقاشی همیشه لذت بخش است. رنگ های عددی و تصاویر زیبا در نسخه Colorswipes رنگ آمیزی عالی رنگ آروم و رنگ آزاد با عدد قابل مشاهده هستند.نقاشی با اعداد برای قوی شدن بینایی این بازی معنی همینه که شما میتونید فقط با یه دست عداد را رنگ کنید نقاشی در خانه همراه با رنگ آمیزی های آزاد با عدد این بازی برای هر زمانی خوب است.
از ویژگی ها و فعالیت های بازی Colorswipes عبارت است از:  ‏فعالیت های بیرونی و داخلی فقط برای شما است. شما هم میتوانید نقاشی های بیشتری رو به پشتیبان بازی پیشنهاد کنید. می توانید رنگ آمیزی تان را چک و یا وقتی یکی از رنگ آمیزی را تمام کردید از اول شروع کنید. نقاشی مورد علاقه خود را رنگ کنید و شاد باشید. هر روز ازافه شدن مدل های جدید بیش از ۲۵۰۰ مدل رنگ آمیزی همه برای استفاده آزاد هستند.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی برای استراحت و کاهش استرس هستید پیشنهاد می کنم این بازی اندروید که یک کتاب رنگ آمیزی هست را از دست ندهید. بسیار سرگرم کننده، باعث کاهش استرس و هنر را با رنگ و اعداد ترکیب می کند. اگر شما به دنبال همچین بازی هستید! من به شما بازی سوآیپ رنگ ها را پیشنهاد میکنم. شما می توانید این بازی را از فراروید دریافت کنید.

 

Color by Number - Colorswipes
بازی Color by Number - Colorswipes توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *