خانه » بازی » تخته ای » دانلود بازی Happy Color®: Coloring Book مود اندروید

دانلود بازی Happy Color®: Coloring Book مود اندروید

آپدیترایگان
Happy Color®: Coloring Book
  • آپدیت
  • نسخه 2.12.4
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Happy Color®: Coloring BookHappy Color®: Coloring BookHappy Color®: Coloring BookHappy Color®: Coloring Book

هم اکنون دانلود بازی جذاب Happy Color®: Coloring Book در فراروید!

موضوع بازی:

Happy Color یک بازی لذت بخش و مسابقه ای رنگ آمیزی شاد با اعداد می باشد. بازی از استودیوی می باشد. شما در این بازی با دنیای از رنگ ها سروکار دارید که باید نقاشی های جذاب و زیبایی را از بین صدها نقاشی موجود انتخاب نمایید و براساس شماره هر نقاشی باید آنها را رنگ آمیزی کنید. بازی دخترانه رنگ آمیزی کردن طرح های مختلف می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. بازی ساده ولی سرگرم کننده می باشد. تصاویر رنگارنگ را نقاشی کنید، استراحت کنید و احساس احساسات مثبت کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Happy Color جذاب طرح های متعدد و متنوعی را مشاهده خواهید کرد که در دسته بندی های مختلف قرار دارند. هر طرح را انتخاب می کنید و می توانید با استفاده از رنگ های متنوع ان را رنگ امیزی نمایید. امکان رنگ امیزی مجدد هر کدام از طرح ها نیز وجود خواهد داشت و می توانید زیبا ترین طرح ها را برای خود انتخاب کنید. بازی دارای طراحی بسیار خوبی می باشد و می تواند علاوه بر سرگرم کردن شما به خوبی باعث لذت بردن شما نیز بشود.

شما در بازی Happy Color با رنگ هایی که در اختیار دارید می توانید بهترین نقاشی ها را رنگ آمیزی کنید و طرح های جذاب و خلاقانه ای را بسازید. بازی ساده و در عین حال خلاقانه ای است. با رنگ های شاد زیادی سروکار دارید و مکان های بی رنگ را باید رنگ آمیزی کنید.

جمع بندی:

بنابراین ‏تصاویر جذاب دوست داشتنی با رنگ آمیزی کتاب ایجاد کنید و اجازه دهید استرس شما به دور برود. شما می توانید بازی جذاب رنگ شاد را از فراروید دریافت کنید و خود را به ارامش دعوت کنید.
Happy Color®: Coloring Book
بازی Happy Color®: Coloring Book توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *