خانه » بازی » تخته ای » دانلود بازی RISK: Global Domination مود اندروید

دانلود بازی RISK: Global Domination مود اندروید

آپدیترایگان
RISK: Global Domination
  • آپدیت
  • نسخه 3.12.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژی RISK: Global Domination در فراروید!

موضوع بازی:

بازی اعتیاداور و محبوب RISK: Global Domination در سبک بازیهای استراتژی مبنی بر شانس از SMG Studio برای دستگاه های اندروید است. یک بازی استراتژی جالب مبتنی بر تاس و حرکت است. با امکان بازی آنلاین در حالت “تسلط بر دنیا” و امکان انجام بازی در تلویزیون با استفاده از دستگاه کروم کست را تجربه می کنید. همه می خواهند فرمانروای دنیا شوند. حالا این شانس برای شما است، تا این کار را در بازی تسلط بر دنیا انجام دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی .4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی RISK: Global Domination باید از سرزمین های خود دفاع کنید. همه میخواهند که برسرزمین حکمرانی کنند. نیروهایتان را برای حمله به دشمن اعزام کنید و بزرگترین فتوحات تاریخ را در نبرد با دوستان و دشمنان تان تجربه کنید. کراس‌ پلت‌ فرم چندنفره به شما امکان می‌‍دهد میلیون‌ها بازیکن را که در تلفن و رایانه شخصی بازی می‌کنند. بازی در حالت تسلط بر دنیا با 6 بازیکن دیگر، شامل 4 درجه سختی مختلف مناسب برای مبتدی ها تا حرفه ای ها، قوانین واقعی، اضافه کردن آسان دیگران به لیست دوستان خود و به چالش کشیدن آن ها است.

از ویژگی های بازی RISK: Global Domination عبارت است از: بازی در حالت تسلط بر دنیا با 6 بازیکن دیگر، شامل 4 درجه سختی مختلف مناسب برای مبتدی ها تا حرفه ای ها است، واقعی بودن قوانین اضافه کردن آسان دیگران به لیست دوستان خود و به چالش کشیدن آن ها، راهنمای عملی و رهنمون (Help)، نمایش آمار و دستاوردهای شما، شامل ده ها نقشه مختلف با گرافیک بسیار زیبا، شامل آواتارهای بامزه و متحرک، امکان متحد شدن با ژنرال های دیگر به صورت مخفیانه و درخواست حمله گروهی به یک نقطه از آن ها، امکان ارسال شکلک ها برای حریفان خود و نشان دادن خشم یا شادی تان به آن ها از این طریق، امکان خرید نقشه ها و آواتارهای بیشتر و به طور کلی ساخت متفاوت اش اشاره کرد و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک و مدیریتی اندروید هستید! بازی ریسک بهترین گزینه برای شما است. می توانید این بازی را در فراروید دانلود کنید.

RISK: Global Domination
بازی RISK: Global Domination توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *