خانه » بازی » اکشن » Bowmasters بازی اکشن کمانداران شوتر آفلاین + مود اندروید

Bowmasters بازی اکشن کمانداران شوتر آفلاین + مود اندروید

آپدیترایگان
Bowmasters
  • آپدیت
  • نسخه 4.0.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی محبوب Bowmasters در فراروید!

Bowmasters یک بازی اکشن و دوست داشتنی از استودیوی مطرح Miniclip برای دستگاه های اندروید است. شما باید به خوبی نشانه گیری را انجام بدهید. دقیقا مثل دنیای واقعی و نشانه گیری هدفمند ابتدا باید دست کاراکتر بازی را عقب برده تا قدرت پرتاب بیشتر شود. بعد زاویه مورد نظر را انتخاب کرده و با دقت فراوان پرتاب کنید. در اصل پایه این بازی بر اساس از بین بردن موانع دشمنان و پیش روی در مسیر می باشد. این بازی فوق العاده هم به شما اجازه می دهد تا در یک محیط سرگرم کننده قرار بگیرید و با ضربه های گوناگون حریفان را از پای بیاندازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

شما باید یک استراتژیک خاص و مخصوص خود را داشته باشید تا بتوانید دشمنان خود را از بین ببرید. همچنین مسئله مهم در بازی هدف گیری درست است. شما باید خود را تقویت کنید تا بتوانید یک پرتاب دقیق را انجام دهید. در بازی Bowmasters شما می‌توانید کاراکتر مورد نظر خودتان را از میان تعداد مختلفی از آنان انتخاب کرده و با بهره‌گیری از سلاح‌های موجود، با آنان وارد نبردهایی حماسی و اکشن شوید. نبردهای این بازی، کاملا واقع‌گرایانه و مبتنی بر فیزیک است. تجربه این بازی، لذت و هیجان خاصی را به شما القا میکند.

از ویژگی های این بازی عبارت است از: دارای تعداد 14 کاراکتر منحصر به فرد و بسیار جذاب، امکان بهره‌گیری از تعداد 41 سلاح مختلف برای مبارزات فیزیکی، امکان تجربه دوئل‌های حماسی با دوستان، قابلیت تجربه گیم‌پلی بازی در حالات مختلف، دارا بودن پاداش‌های متنوع، کاراکتر بسیار جذاب با شخصیت های منحصر به فرد، 60 نوع سلاح مختلف برای مبارزه، کشته شدن کاراکتر ها با فیزیک عروسکی مانند و..

اگر فکر می‌کنید که در نشانه‌گیری و تیراندازی مهارتی خاص و ویژه دارید، بنابراین در بازی کمانداران حرفه‌ای می‌توانید به خوبی خودتان را به دشمنان ثابت کنید. بازی اکشن Bowmasters را می توانید در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Bowmasters
بازی Bowmasters توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *