خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Sky Fighters 3D مود اندروید

دانلود بازی Sky Fighters 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Sky Fighters 3D
  • آپدیت
  • نسخه 2.2
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Sky Fighters 3DSky Fighters 3DSky Fighters 3DSky Fighters 3D

هم اکنون دانلود بازی جنگی هوایی Sky Fighters 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Sky Fighters 3D یک بازی اکشن جذاب در سبک نبرد هوایی است. بازی از استودیوی Doodle Mobile برای اندرویدی ها است. شما به عنوان یک خلبان باید وارد کابین جنگنده مورد علاقه خود شوید. از زمین بلند شوید، به اوج آسمان ها صعود کنید و در نبردهای هوایی نفس گیر شرکت کنید. به آسمان بروید و مهارت و شهامت خود را به رخ بکشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Sky Fighters 3D خلبان یک جنگنده هوایی هستید و باید با انجام حرکات و تاکتیک‌های نظامی و هوایی، جنگنده دشمنان را سازنابود کنید. در بازی بصورت انفرادی پرواز کنید. پرواز انفرادی به مانند، یک گرگ تنها و یا دستور یک ناوگان از هواپیما آکروباتیک برای ایجاد برتری هوایی در میدان جنگ است تا در میدان نبرد پیروز شوید. مانورهای آکروباتیک سرگیجه آور را انجام دهید. باید دشمنان را هدف قرار دهید و ماشه را بکشید تا آنها را بکشید و از بین ببرید. از بین هواپیماهای معتبر و مختلفی که در بازی وجود دارد، یکی از بهترین ها را انتخاب کنید و ماموریت های واقعی را انجام دهید. همچنین شما می توانید با نابودی دشمنان از آنها امتیاز کسب کنید. با امتیاز های خود، سلاح های خود را سفارشی و حرفه ای کنید.

از ویژگی های بازیSky Fighters 3D : چهل و هشت ماموریت واقع‌گرایانه از جمله نبردهای هوا به هوا و هوا به سطح، خلبان 10+ هواپیماهای معتبر با قابلیت سفارشی‌سازی سلاح‌ها، انتخاب سلاح های مختلف برای جنگنده خود،گرافیک شگفت‌ انگیز سه‌بعدی و گیم‌پلی همه‌جانبه، شرکت در نبردهای مهیج انفرادی و گروهی،گیم پلی فوق العاده و روان و…

جمع بندی:

بنابراین یکی از بازی های های خفن اکشن هواپیمایی است. اگر شما هم این سبک از بازی های جنگی را دوست دارید! بازی Sky Fighters 3D را از فراروید دانلود کنید.

 

Sky Fighters 3D
بازی Sky Fighters 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *