خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی پاورتانک (بازی جنگی) powertankمود اندروید

دانلود بازی پاورتانک (بازی جنگی) powertankمود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Powertank ‎
  • آپدیت
  • نسخه 100.40.44.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 68% 68%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جنگی powertank) ‎) پاور تانک در فراروید!

موضوع بازی:

پاورتانک یکی از بازی های جنگی و اکشن است. این بازی از استودیوی ایرانی Avagames است که، سازنده بازی های محبوب ایرانی مانند باباپز است. بازی مخصوص کاربران اندرویدی است برای استفاده کاربران روی پلتفرم اندروید طراحی کرده اند. در بازی شما یکی از تانک‌هایی هستید که، در جنگ‌های سال 1500 در جهان وجود دارد. جنگ‌های بزرگ و مهیجی بر سر منابع انرژی اتفاق می افتتد. اما تمام داستان بازی این نیست… امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه:

نقش شما دربازی پاورتانک یک فرمانده جنگی است. تسلیحات جنگی شما از بین رفته و فقط تانک‌ها وجود دارند. تانک‌های سزمین‌های مختلف برای دستیابی به منابع انرژی یورش می‌برند. شما سرزمین‌های مختلف را برای رسیدن به منابع انرژی فتح می‌کنید. اما این همه‌ی ماجرا نیس باید تانک خود را در یک مبارزه و رقابت آنلاین وارد میدان جنگ کنید و با تجهیز کردن ان، مانند پر کردن تانک از شلیک و خمپاره و…در رقابت ها پیروز میدان شوید. ارتقا در میدان جنگ با تکیه بر استعداد و روش های رزمی خودتان، باعث موفقیت شما می شود. باید بتوانید دشمنانتان را با خاک یکسان کنید و به ان ها نشان دهید که برنده بازی چه کسی است. با انتقام از حریفان خود، قدرتمندترین فرمانده بعدی این بازی اکشن باشید.

از ویژگی های بازی پاورتانک: مبارزه‌ی آنلاین با دشمنان واقعی، ترفیع درجه، مبارزات تیمی و تک به تک ،سلاح‌های متنوع ،تانک‌های متنوع، جدول بهترین‌ها، مشاهده جدول بهترین های بازی، امکان پیشرفت و صعود در لیدربرد بازی، اموزش هاب تعاملی، استفاده از سلاح های متنوع و ارتقای تانک خود و…

جمع بندی:

بنابراین یکی از باحال ترین بازی های اکشن در نبرد با تانک ها است. بهترین گزینه برای کسانی است که به این سبک از بازی های جنگی علاقه دارند. شما میتوانید بازی پاورتانک را از فراروید به صورت دانلود کنید.

 

Powertank ‎
بازی Powertank ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *