خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Free Fire MAX مود اندروید

دانلود بازی Free Fire MAX مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Free Fire MAX
  • آپدیت
  • نسخه 2.97.1
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Free Fire MAX در فراروید!

موضوع بازی:

Free Fire MAX یکی از بازی های بسیار جذاب دز دساه بازی های بتل رویالی است. بازی به مانند کالاف دیوتی و پابجی موبایل است.ت این بازی خفن از کمپانی بزرگ Garena برای دستگاه های اندروید و آی او اس ایت. بازی های بتل رویالی به این شیوه است که شما از یک هواپیما جنگنده در یک منطقه با چتر خود میپرید. با فرود شما برروی بازی این بازی شروع می شود. باید برای بقا و زنده ماندن خود تلاش کنید. این بازی میلیون ها بار به دانلود سیده است و امتیاز به دست اورده در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در ادامه بازی Free Fire MAX  پس از فرود امدن در یک منطقه و جزیره شما باید سریعا به دنیال اسلحه، مهمات، تجهیزات و… بگردید. باید بهترین اسلحه ها را انتخاب کنید تا دشمنانتان را بکشید. پس از جمع کردن وسیله های مهم برای خود شما هر دشمنی را دیدید باید بلافاصله ان را بکشید. وقتی دشمن هایتان را شکست دادید و ان را کشتید می توانید از کوله هایشان مهمات و سلاح های لازمه را بردارید. در بازی فری فایر مکس شما می توانید با پول بازی شخصیت، لباس، تفنگ و… را خریداری کنید

شما باید در نقش شخصیت های مختلف و قهرمانانی مبارز، به دنیایی خشونت آمیز بروید و در سرزمینی که هیچکس دوست شما نیست، برای بقاء تلاش کنید. هدف اصلی شما باید پیدا کردن منابع پنهان در نقاط مختلف نقشه و نابود کردن و غارت کردن دارایی های دشمنان باشد. رقابت های اصلی بازی شامل یک بازی 10 دقیقه ای بین 50 نفر است. هرکسی که در پایان این زمان بیشترین امتیاز را از نابود کردن رقبا به دست بیاورد برنده می شود.

از ویژگی های این بازی جذاب عبارت است از: سازگاری با تمام گوشی و تبلت ها، روان سازی بازی به اندازه 60 فریم بر ثانیه، بازی کردن به طور تیمی از 2.3.4 نفر، گفت و گوی صوتی در عین بازی باهم تیمی ها، استفاده از وسیله نقلیه برای جابه جایی و…

 جمع بندی:

اگر شماهم از دوستداران بازی های بتل رویالی هستید یک لحظه هم درنگ نکنید و هرچه سریع تر این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *