خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی WarFriends: PvP Shooter Game مود اندروید

دانلود بازی WarFriends: PvP Shooter Game مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
WarFriends: PvP Shooter Game
  • آپدیت
  • نسخه 5.6.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن WarFriends: PvP Shooter Game در فراروید!

موضوع بازی :

بازی اکشن تفنگی هیجان اور است. بازی WarFriends خفن از استودیوی معروف CHILLINGO  برای کاربران اندرویدی است. بیش از میلیون ها بار کاربران اندرویدی این بازی را دانلود کرده اند. در این بازی شما با ایجاد تیمی اختصاصی به جنگ با کاربران آنلاین سراسر جهان می روید. جنگ شما تماما در محیط هایی سه بعدی و دنیای آزاد صورت می پذیرد و انواع سلاح های مختلف نظیر تفنگ های مرگبار در اختیارتان قرار داده شده است. با کمک آن ها دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

 WarFriends  یک بازی تیراندازی آنلاین مبتنی بر مهارت و زمان واقعی با گرافیک جدید و کنترل‌های لمسی بصری و نزاع‌های PvP آنلاین پر از اکشن و چالش است. سلاح های نظامی قدرتمند را جمع آوری کنید. ارتش قوی خود را بسازید و در دوئل ها علیه بازیکنان واقعی در میدان های نبرد آنلاین به جنگ بروید. با سرعت بالا و البته دید باز از سنگری به سنگر دیگر حرکت کنید و دشمنان پیش رو رو با شلیک های پشت سر هم از پای درآورید.. دشمنان شما کاربران آنلاین سراسر جهان هستند که در مقابل شما با سلاح هایی قدرتمند هستند. این قدرت و دقت بالای شما و یا حریفان است که باعث میشود که پیروز میدان شما یا حریف باشید.

سربازان پیاده نظام، تک تیراندازها، روبات ها، هلیکوپترها، تانک ها و موارد دیگر را برای ایجاد یک ارتش غیرقابل توقف استخدام کنید. به طور استراتژیک نیروهای خود را در گرماگرم نبرد PvP مستقر کنید تا رقبا را از بین ببرید. آنها را یکی یکی بیرون بیاورید یا یک تانک برای مقابله با آنها مستقر کنید – این یک منطقه جنگی است و انتخاب با شماست.

جمع بندی:

یک بازی اکشن تفنگی بسیار مهیج سرگرم کننده است. با کیفیت بالای این بازی شما تجربه یک بازی جنگی عالی را خواهید داشت. میتوانید بازی WarFriends را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *