خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Modern Combat 5: mobile FPS مود اندروید

دانلود بازی Modern Combat 5: mobile FPS مود اندروید

آپدیترایگان
Modern Combat 5: mobile FPS
  • آپدیت
  • نسخه 5.9.1a
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 57% 57%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جنگی Modern Combat 5: mobile FPS در فراروید!

موضوع بازی:

Modern Combat 5: mobile FPS یک بازی محبوب و فوق العاده زیبای اکشن است. از بازی محبوب و فوق العاده زیبا با سبک اکشن و تیراندازی از استودیوی گیملافت می باشد که برای سیستم عامل اندروید است. داستان بازی نیز حول نسخه های 3 و 4 بازی می چرخد به گونه ای که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد، بر عهده گرفته است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Modern Combat 5: mobile FPS  در نقش یک سرباز آمریکایی ایفای نقش می کنید و ماموریت شما مبارزه با تروریست ها است. در این بازی شما میتوانید به هدایت وسایل نقلیه بپردازید و یا کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید و هیجان را احساس کنید. بازی دارای گرافیکی فوق العاده بالا و جذابی می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. قهرمان این بازی شخصی به نام Phoenix می باشد که رهبری تیم بر علیه کشور خودش ایالات متحده را بر عهده دارد. این بازی از ونیز شروع می شود و در مراحل و حملات مختلف شما در نقاط جغرافیایی مختلف قرار خواهید گرفت.

از ویژگی های بازی: دارا بودن 5 استایل مختلف در بازی شامل Assault ، Heavy ، Recon ، Sniper ، Support، امکان بزی کردن در ۲ مد مولتی پلیر (چند نفره) و سینگل پلیر (تک نفره)، در دسترس قرار گرفتن انواع سلاح های قدرتمند، عالی و کاملا واقعی، نبرد و مبارزه در مکان هایی واقعی و شگفت انگیز از جمله محیط شهر و …، تجربه انواع مختلف گیم پلی : اسکورت، نابود، هلیکوپتر و….

جمع بندی:

همانطور که گفتیم از دسته بازی های اکشن که پسرانه است. در این بازی تجربه جدیدی را کسب میکنید. شما می توانید بازی جذاب و مهیج Modern Combat 5: mobile FPS را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Modern Combat 5: mobile FPS
بازی Modern Combat 5: mobile FPS توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *