خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Modern Combat 4: Zero Hour مود اندروید

دانلود بازی Modern Combat 4: Zero Hour مود اندروید

آپدیترایگان
Modern Combat 4: Zero Hour
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.3e
  • اندروید 2.3
  • دسته /
  • قیمت 6.99
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Modern Combat 4 در فراروید!

موضوع بازی:

Modern Combat 4 برترین بازی ژانر اکشن و تیراندازی شخص اول برای سیستم عامل اندروید است. این بازی از کمپانی معروف گیم لاف برای سیستم عامل اندروید می باشد. هان در آستانه جنگی هسته ای و نابودی قرار دارد. تنها شانس جلوگیری از این فاجعه در دست گروهی از سربازان حرفه ای است که باید سران دنیا را از دست گروه های تروریستی مخوف نجات دهند. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

این بازی خفن اکشن به مانند بازی کالاف دیوتی است. در کل به مانند بازی های تفنگی که در دو گروه هستند و باید با گروه رقیب مبارزه کنند. داستان بازیModern Combat 4  به این صورت است که، که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد ، بر عهده گرفته است.

شما در بازی Modern Combat 4 نقش یک سرباز آمریکایی را دارید که، باید از کشورش در مقابل تروریست ها که توسط یکی از نیرو های خائن خودی هدایت و رهبری می شود دفاع کند. شما باید بینش و حواس کافی را داشته باشید تا بتوانید نیرو های دشمن را از نیرو های همرزم خود تشخیص دهید. همچنین نباید بگذارید که، دست آن ها به پایگاه ها و سلاح های هسته ای شما برسد. شما در هر ماموریت وظیفه دارید که بتوانید با کمترین تلفات نیروهای تروریستی را پاک سازی کنید و از بین ببرید. در بازی استراتژی و فرماندهی شما بسیار مهم است. شما باید نقشه بی نقص و دقیقی را برای شکست دشمن را داشته باشید.

جمع بندی:

یک بازی تفنگی کاملا جذاب و خفن برای پسران است. این بازی برای کسانی که علاقه به بازی تفنگی مانند کالاف دیوتی دارند گزینه بسیار مناسبی است. شما میتوانید از سایت فراروید بازی Modern Combat 4 را به صورت رایگان دانلود کنید.

Modern Combat 4: Zero Hour
بازی Modern Combat 4: Zero Hour توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *