خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Ninja Tobu مود اندروید

دانلود بازی Ninja Tobu مود اندروید

آپدیترایگان
Ninja Tobu
  • آپدیت
  • نسخه 2.2.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Ninja tobu در فراروید!

موضوع بازی:

Ninja Tobu یک بازی اکشن نینجایی بسیار منحصر به فرد است. این بازی از استودیوی بازیسازی CerebralFix می باشد. پرش نینجا بازی پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن است. شما باید نینجای خود را راهنمایی کنید و با ضربه زدن و یا کشیدن بر روی صفحه نمایش نینجای او به هوا بپرد و دشمنان خود را از بین ببرد و بدین ترتیب امتیاز کسب کنید. باید مانند یک نینجای پرنده حرفه ای همانگونه که در هوا هستید دشمنان خود را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Ninja tobu همانطور که از نامش مشخص است یک بازی اکشن و نینجایی است. شما در بازی باید از دو صاف و دیوارهای ساختمان ها به مانند یک نینجای حرفه ای بالا بروید. در این مسیر ممکن است با دشمنان زیادی روبه رو شوید که، باید با ان ها بجنگید و نابودشان کنید. در بازی سرعت و عکس العمل شما بسیار مهم است. باید بتوانید در زمان مشخص و با احتیاط و سرعت بالا خود را روی دیوار دیگر پرت کنید.

در هنگام پرش اگر دشمنی را دیدید باید بر روی سر ان ها خود را پرت کنید تا نابود شوند. با هر بار بازی شما لول خود را در بازی بالا میبرید. طراحی بازی Ninja Tobu بسیار ساده است و شما به راحتی میتوانید این بازی را انجام دهید. در ابتدا بازی از بین کارکتر و شخصیت زن و مرد یکی را انتخاب کنید. بین دو دیوار عمودی قرار می گیرید و باید با شتاب از دیوار ها بالا بروید. همچنین امکان ازاد سازی شخصیت های نینجایی، دارا بودن فروشگاه و خرید ایتم ها را دارید.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازیهای متفاوت و نینجایی برای اندروید خود هستید! بدون شک پیشنهاد من به شما بازی Ninja tobu است. شما می توانید بازی را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Ninja Tobu
بازی Ninja Tobu توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *