خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » دانلود برنامه WISGOON – social network مود اندروید

دانلود برنامه WISGOON – social network مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
WISGOON - social network
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

WISGOON - social networkWISGOON - social networkWISGOON - social networkWISGOON - social network

هم اکنون دانلود برنامه WISGOON در فراروید!

موضوع بازی:

WISGOON یک اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی محبوب می باشد. این اپلیکیشن توسط گروه نرم افزاری رخ Rokh Software Group است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت اپلیکیشن ویسگون در بین کاربران فارسی زبان سراسر جهان، توانایی اشتراک گذاری تصاویر و فایل های ویدئویی می باشد. این برنامه را در گوگل بارها کاربران در سراسر جهان دانلود کرده اند. امتیاز به دست اورده این شبکه اجتماعی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

wisgoon یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو است. به شما این امکان را می دهد آنچه را که می خواهید به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید محتوای دیگران را تماشا کنید، در مورد آن نظر دهید و، یا آن را با کیفیت اصلی دانلود کنید. کاربران در شبکه اجتماعی wisgoon می توانند به آسانی هر چه تمام تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این روش ارتباطی درست مانند اینستاگرام بوده، شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت برای دوستان و یا آشنایان تان پیام های معمولی، پست، استوری و… ارسال کنید.

از ویژگی های اپلیکشین :نمایش بهترین عکس ها بر اساس تاریخ، مشاهده آخرین مطالب بر اساس سلیقه کاربر، امکان پیگیری و مسدودسازی و گزارش تخلفات، امکان آپلود تعداد نامحدود عکس و فیلم با کاور مورد نظر، پیام های مستقیم با قابلیت غیر فعال کردن، امکان آپلود کپشن های SEO دوستانه تا 4000 کاراکتر با ویژگی هایی مانند هشتگ، ذکر و عنوان، امکان ایجاد کانال، امکان ایجاد پست های اسلایدی، دریافت تیک ابی، بلاک کردن صفحات و ارسال گزارش در صورت وجود هر محتوای نامناسب و… تقریبا چیزی به مانند اپ اینستاگرام است.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک اپ شبکه اجتماعی به مانند اینستاگرام هستید، بهترین پیشنهاد برای شما اپ WISGOON است. می توانید این برنامه را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

WISGOON - social network
برنامه WISGOON - social network توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *