خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Gun Shooting Games Offline FPS مود اندروید

دانلود بازی Gun Shooting Games Offline FPS مود اندروید

آپدیترایگان
Gun Shooting Games Offline FPS
  • آپدیت
  • نسخه 4.3.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 18
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی تفنگی Gun Shooting Games Offline FPS در فراروید!

موضوع بازی:

Gun Shooting Games Offline FPS یک بازی محبوب در سبک بازی های تیراندازی و اکشن است. بازی از استودیوی بازیسازی byss mobile است. برای گوشی های اندروید است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Gun Shooting Games Offline FPS نیز به همراه دوستانتان از هواپیما با چتر خود بر روی زمین فرود می آیید و در محیط های مختلف حرکت می کنید. باید سعی کنید سلاح و سایر آیتم های مورد نیاز خود را از مکان های مختلف جمع آوری کنید و به سمت دشمنان تیراندازی کنید. در این بازی تیراندازی با تفنگ سه بعدی بصورت آفلاین در نقش یک کماندو مبارزه کنید. پس به عنوان یک سرباز شجاع و ماهر دشمنان کشورتان را نابود کنید و ده ها ماموریت استراتژیک را تکمیل کنید. تفنگ خود را بردارید و آماده باشید سپس هدف بگیرید و شلیک کنید و تمام ماموریت ها را به پایان برسانید. با ضربه زدن روی نماد اسلحه اسلحه را تغییر دهید و با دوستان خود به تیراندازی بپردازید. بازیهای تیراندازی در بین بازیکنان در هر سنی بسیار سرگرم کننده می باشدد

این بازی Gun Shooting Games Offline FPS  دارای گرافیک شدید و داستان جذاب است. باعث می شود اوقات فراغت شما در این بازی تیراندازی رایگان هیجان انگیزتر شود. تجربه بازی شما را در این بازی تیراندازی آفلاین 2020 با اسلحه آفلاین به سطح جدیدی از سرگرمی می برد. این بازی تیراندازی با اسلحه سه بعدی آفلاین به شما امکان می دهد نقش یک کماندوی مخفی بازی آفلاین 2020 را بازی کنید. این بازی های تفنگی جدید به شما امکان می دهد در خدمت خود باشید. کشور و کشتن دشمن در این بازی ارتش یکی از بهترین بازی های تیراندازی آنلاین است. در این بازی تک تیرانداز آفلاین باید یک سرباز بسیار شجاع و ماهر باشید. بازی‌های جدید تفنگ ده‌ها ماموریت استراتژیک را در بهترین بازی‌های آفلاین تیراندازی دنیا به صورت رایگان به شما ارائه می‌ دهد.

جمع بندی…

یکی از بازی های تفنگی بسیار جذاب است. اگر شماهم علاقه مند به این سبک از بازی هستید میتوانید این بازی را در فراروید دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

Gun Shooting Games Offline FPS
بازی Gun Shooting Games Offline FPS توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *